Stichting JIJ werkt samen: ZorgkaartNederland

Ook dit jaar gaat Stichting JIJ opnieuw de samenwerking aan met ZorgkaartNederland. Met een gemiddelde waardering van een 9,4 zijn wij daar ook heel blij mee. Op de website van ZorgkaartNederland worden de ervaringen van mensen met de Nederlandse gezondheidszorg gedeeld met elkaar. De ervaringen van onze leden in het JIJ-huis worden hier ook gedeeld! Als stichting vinden wij het belangrijk om te weten hoe ons aanbod wordt ervaren, zodat nog meer mensen Stichting JIJ weten te vinden voor informatie, hulp en advies.

De ervaringen die gedeeld worden op ZorgkaartNederland over het aanbod op het gebied van eetstoornissen zijn positief. Met een gemiddelde waardering van een 8,4 is dit een mooie ontwikkeling. Als Stichting JIJ hechten wij ook veel belang aan de individuele ervaring en waardering van onze leden en werken wij actief samen met diverse ketenpartners. De waarderingen en ervaringen op deze website zijn onafhankelijk en betrouwbaar. Het delen van jouw ervaring op het internet kan anderen helpen om een keuze te maken om eens bij ons langs te komen in het JIJ-huis!

Wil jij jouw ervaring delen op de website van ZorgkaartNederland? Dat kan door hier te klikken. Je leest hier ook wat anderen over Stichting JIJ hebben geschreven. Ben je (oud)cliënt en/of lid van Stichting JIJ? Dan kan je in het waarderingsformulier op  bij aandoening eetstoornis invullen zodat op de  aandoeningspagina deze waarderingen ook in beeld komen en mensen direct de ervaringen kunnen zien van mensen die bij een zorgverlener zijn geweest voor hun eetstoornis. Jouw mening wordt gewaardeerd!

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten. Dit doen wij in een veilige, kleinschalige en privacy gewaarborgde omgeving.