Winst Herstelspecial 2021!

Op dinsdag 7 december werden de winnaars bekend gemaakt van de Herstelspecial 2021. Coöperatie VGZ en MIND gaven dit jaar extra aandacht aan zelfregie- en herstelinitiatieven die zich op jongeren richten. En wat bleek.. het Stichting JIJ Jeugd Project heeft de hoofdprijs gewonnen!

We zijn ontzettend blij én vereerd dat we deze énorme prijs in ontvangst mochten nemen. We hadden dit, gezien de hoeveelheid goede inzendingen echt niet verwacht en waren letterlijk sprakeloos. We zijn dan ook enorm dankbaar dat de jury het belang van ons project gericht op jeugd inziet. Dit geeft ons zowel het vertrouwen als een extra financieel steuntje in de rug om dit project ook de komende jaren voort te zetten. Ook is het ontzettend mooi te zien dat er zoveel goede initiatieven voor jongeren bestaan!

Bij deze willen we ook heel graag de andere winnaars CuckooBlues, Wijkschool Arnhem-Zuid, Vitale Verbindingen, RH&Young, Safety4YOU-kaart Rijnmond & Herstel-Lab feliciteren.

MIND, VGZ en de deskundige jury: SUPER BEDANKT!

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten.