Wat vinden cliënten van Stichting JIJ?

Onlangs hebben we een enquête gehouden onder onze leden. Wat vinden zij nu eigenlijk van Stichting JIJ en het JIJ-huis?

Het JIJ-huis betekent dat men er lekker kan ontspannen en zijn verhaal kwijt kan. Maar het is ook een plek van herkenning, afleiding, rust na therapie, een veilige plek en betekent een stapje vooruit. De inrichting en de sfeer vindt men warm, gezellig, huiselijk, rustgevend, zen en knus.

• Top drie van thema’s die aanspreken om te behandelen zijn: omgaan met stress, innerlijke criticus en zelfcompassie.
  • Over de algemene indruk van de activiteiten geeft 39% aan heel positief te zijn en 50% positief.
  • 61% geeft aan niet zelf iets te willen organiseren, maar een aantal leden zou wel willen helpen bij het organiseren van een bonte avond, iets creatiefs of misschien later/ooit als men durft.

De antwoorden en suggesties hebben ertoe geleid dat we ook in het aankomende jaar veel leuke, mooie, gezellige en interessante dingen op het programma hebben staan zoals yoga, workshop zelfvertrouwen en zelfbeeld, thema-avond schuld en schaamte, training feeling good, assertiviteit, motivatie, innerlijke criticus, omgaan met stress en nog heel veel meer. Kortom, het JIJ-huis bruist weer volop dit jaar!

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .