Voorlichtingsbijeenkomsten

Jaarlijks organiseren we in ons Informatie-, advies- en steunpunt in Rotterdam-Kralingen een aantal voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten van mensen met eetproblematiek. Deze bijeenkomsten zijn kosteloos bij te wonen.

Tijdens de bijeenkomsten is er alle ruimte voor het stellen van vragen en het uitwisselen van eigen ervaringen. De invulling van de bijeenkomsten wordt afgestemd met de aanwezige naasten.

De voorlichting wordt gegeven door iemand die zelf een eetstoornis heeft gehad, samen met iemand die hiermee als naaste de situatie heeft meegemaakt en hiermee heeft leren omgaan. Zij geven tips, adviezen en informatie. De voorlichtingsbijeenkomsten zijn gratis bij te wonen en uw privacy wordt vanzelfsprekend gerespecteerd.

De volgende voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten, begeleid door moeder en ervaringsdeskundige vinden plaats op:

• Woensdag 12 juni 2019 van 19.30 uur – 21.00 uur.
  • Woensdag 20 november 2019

Let op: er zijn beperkt aantal plaatsen beschikbaar!
Deelname is gratis en vooraf inschrijven is noodzakelijk via: info@stichting-jij.nl

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .