Voorlichtingsbijeenkomsten

Jaarlijks organiseren we in ons Informatie-, advies- en steunpunt in Rotterdam-Kralingen een aantal voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten van mensen met eetproblematiek. Deze bijeenkomsten zijn kosteloos bij te wonen.

Tijdens de bijeenkomsten is er alle ruimte voor het stellen van vragen en het uitwisselen van eigen ervaringen. De invulling van de bijeenkomsten wordt afgestemd met de aanwezige naasten.

De voorlichting wordt gegeven door iemand die zelf een eetstoornis heeft gehad, samen met iemand die hiermee als naaste de situatie heeft meegemaakt en hiermee heeft leren omgaan. Zij geven tips, adviezen en informatie. De voorlichtingsbijeenkomsten zijn gratis bij te wonen en uw privacy wordt vanzelfsprekend gerespecteerd.

De volgende voorlichtingsbijeenkomst voor naasten, begeleid door moeder en ervaringsdeskundige vindt plaats op:

• Dinsdag 20 november 2018 van 19.30 uur tot 21.00 uur. Meer informatie vind je op deze pagina.

Let op: er zijn beperkt aantal plaatsen beschikbaar!
Deelname is gratis en vooraf inschrijven is noodzakelijk via: info@stichting-jij.nl

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .