Voorlichtingsbijeenkomsten

Jaarlijks organiseren we in ons Informatie-, advies- en steunpunt in Rotterdam-Kralingen een aantal voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten van mensen met eetproblematiek. Deze bijeenkomsten zijn kosteloos bij te wonen.

Tijdens de bijeenkomsten is er alle ruimte voor het stellen van vragen en het uitwisselen van eigen ervaringen. De invulling van de bijeenkomsten wordt afgestemd met de aanwezige naasten.

De voorlichting wordt gegeven door iemand die zelf een eetstoornis heeft gehad, samen met iemand die hiermee als naaste de situatie heeft meegemaakt en hiermee heeft leren omgaan. Zij geven tips, adviezen en informatie. De voorlichtingsbijeenkomsten zijn gratis bij te wonen en uw privacy wordt vanzelfsprekend gerespecteerd.

De volgende voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten, begeleid door moeder en ervaringsdeskundige vinden plaats op:

• Zaterdag 16 februari 2019 (met als thema ‘Eetprobleem: hoe kun je als naaste bijdragen aan herstel?’)
  • Woensdag 17 april 2019
  • Woensdag 20 november 2019

Let op: er zijn beperkt aantal plaatsen beschikbaar!
Deelname is gratis en vooraf inschrijven is noodzakelijk via: info@stichting-jij.nl

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .