Voorlichtingsbijeenkomst voor naasten 20 november 2018

Moet ik er nu wel óf niet iets over zeggen?

• Moet ik boos worden of juist niet?
  • Moet ik wel of niet het gesprek aangaan?
  • En hoe begin ik dan?
  • Moet ik hulp inschakelen?
  • Kan ik me er beter niet mee bemoeien of toch juist wel?

Loopt u als familielid, partner of goede vriend(in) van iemand met een eetprobleem ook met soortgelijke vragen rond? En zou u hierover graag in een privacygewaarborgde omgeving met mensen uit de praktijk willen sparren? Wilt u weten welke do’s and dont’s uit de praktijk in onze top 10 staan? Dat kan bij Stichting JIJ!

Op dinsdagavond 20 november a.s. organiseert Stichting JIJ vanaf 19:30 tot 21:00 uur een gratis voorlichtingsbijeenkomst in Rotterdam om naasten van mensen met een eetprobleem/-stoornis (o.a. Binge Eating Disorder, NAO, anorexia nervosa, boulimia nervosa) te ondersteunen.

Deze bijeenkomsten worden al jaren gegeven door ‘een gouden duo’; een ervaringsdeskundige moeder (Joke), en een ervaringsdeskundige (Simone) die zelf een eetstoornis heeft gehad. In een fijne, ongedwongen sfeer geven zij voorlichting vanuit de praktijk en bieden zij in kleine groepen steun en advies. U mag vragen stellen, maar u mag ook alleen luisteren. Onze deuren staan in beide gevallen voor u open.

Wilt u meer informatie of u aanmelden?
Mail dan naar: info@stichting-jij.nl

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .