Voorlichtingsbijeenkomst naasten 24 april 2018

Ook in 2018 zijn er weer voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten van mensen met eetproblematiek. De eerste bijeenkomst is op 24 april van 19.30 tot ongeveer 21.00 uur.

Tijdens de bijeenkomsten is er alle ruimte voor het stellen van vragen en het uitwisselen van ervaringen. De invulling van de bijeenkomsten wordt afgestemd met de deelnemers. Er zijn ervaringsdeskundigen (iemand die van een eetstoornis is hersteld en iemand die hiermee als naaste heeft leren omgaan) aanwezig. Zij geven tips, adviezen en informatie. De bijeenkomst is gratis bij te wonen en vindt plaats in ons informatie- en adviespunt aan de Oude Dijk 221b in Rotterdam-Kralingen. Je moet je wel van tevoren even aanmelden via info@stichting-jij.nl onder vermelding van ‘voorlichtingsbijeenkomst’.

Aanmelding van tevoren is noodzakelijk via info@stichting-jij.nl onder vermelding van ‘voorlichtingsbijeenkomst’.

De overige bijeenkomsten vinden plaats op:

• 11 september 2018
  • 20 november 2018

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .