Motivatiegroep en Nazorggroep

Onze ervaringsdeskundige vrijwilligers begeleiden verschillende zelfhulpgroepen. Onder andere voor mensen die op een wachtlijst staan en tijd willen overbruggen, maar ook voor mensen die behoefte hebben aan nazorg na afronding van een behandeling bij een ggz-organisatie of elders. Al onze groepen worden begeleid door onze ervaringsdeskundige vrijwilligers en bestaan uit een kleine groep deelnemers. Hierdoor creëren we een fijne en vertrouwde omgeving waarin iedereen zich op zijn/haar/diens gemak voelt. Meer informatie over de groepen vind je hier.

Er zijn nog enkele plekken beschikbaar, dus mocht je geïnteresseerd zijn of iemand kennen die mogelijk deel zou willen nemen, laat het ons dan weten via info@stichting-jij.nl. We plannen dan graag een kennismakingsgesprek in om samen met jou te kijken of deelname in een groep of een ander begeleidingstraject binnen of buiten Stichting JIJ passend is.

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten.