Voedingsadvies

Voor deelnemers uit de groepen, mensen die individuele begeleiding hebben bij JIJ of leden van het JIJ-huis is voedingsadvies mogelijk. Voedingsadvies binnen Stichting JIJ bestaat uit een combinatie van advies over voeding en ondersteuning bij het opbouwen van een gezond eetpatroon. Het voedingsadvies wordt gegeven door een diëtiste of voedingsadviseur en er wordt een eigen bijdrage gevraagd.

Voor aanmelding en/of vragen kun je mailen naar: info@stichting-jij.nl.

Let op: Het voedingsadvies wordt alleen gegeven aan cliënten van Stichting JIJ (leden van het JIJ-huis en degenen die individuele- of groepsbegeleiding krijgen). Het aantal plekken is afhankelijk van de ontvangen subsidie en is daarom gelimiteerd. Na een aanmelding wordt de beschikbaarheid bekeken en nemen we contact met je op.

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .