Stichting JIJ liep zondag 2 juni mee tijdens de NAE Social Walk op World Eating Disorder Action Day (WEDAD).

Het was een mooie dag om meer aandacht te vragen voor eetstoornissen. Met name door de inspirerende teksten van ervaringsdeskundigen, Dalisayrecovery en de kinderarts van Emma uit “Emma wil leven” was de dag enorm betekenisvol.

Tijdens de wandeling was er plek om stil te staan bij wie we al veel te lang door deze vreselijke psychische ziekte moeten missen. De heerlijke wandeling door het schitterende park Sonsbeek in Arhnem zorgde ervoor dat de dag eindigde met een gouden randje.

Naast dat we genoten hebben mochten we ook mensen spreken waar wellicht in de toekomst mooie plannen mee gemaakt kunnen worden. Wat fijn als jij vandaag een stapje met ons hebt durven zetten richting herstel. Samen hopen we de weg naar herstel voor iedereen mogelijk te maken want JIJ staat er niet alleen voor!

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .