Supportgroep (nazorg)

Naast de nazorggroep voor cliënten van PsyQ (deze wordt vanuit PsyQ gefinancierd) organiseren wij vanaf september/oktober 2019 de supportgroep.

Voor wie is onze supportgroep?
Zoek je een steuntje in de rug na therapie elders of eerdere deelname aan start- of vervolggroep, dan ben je van harte welkom in deze supportgroep. Hier werk je 1 keer in de 2 weken in groepsverband aan herstelbehoud en dus aan het voorkomen van terugval in de eetstoornis. Bij de supportgroep gaat het om een open groep, d.w.z. dat in- en uitstroom tussentijds mogelijk is.

Inschrijven voor de supportgroep
Mocht je graag aan de supportgroep willen deelnemen, dan kun je je inschrijven via: info@stichting-jij.nl. Wij nemen dan contact met je op en plannen een vrijblijvend kennismakingsgesprek. Voor vragen kun je altijd (ook anoniem) terecht bij de ervaringsdeskundige vrijwilligers van ons Informatie- Advies- en Steunpunt.

Daarnaast kun je (alvast) lid worden van het JIJ-huis en je inschrijven voor workshops, trainingen en activiteiten die gericht zijn op persoonlijke ontwikkeling, het vasthouden van een gezond eetpatroon en het versterken van je eigenwaarde en zelfvertrouwen.

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .