Deelnemers gezocht voor de ‘structure your life studie’ (UvA)

Wij zijn Lotte en Lili, studentassistenten van de Universiteit van Amsterdam (UvA). Wij zijn betrokken bij dit onderzoek van dr. Sanne de Wit in samenwerking met onderzoekers van GGZ Rivierduinen Eetstoornissen Ursula en de Universiteit Utrecht.

Bijna 90% van de Nederlanders ervaart regelmatig stress in het dagelijks leven! En dat is op lange termijn niet goed voor de gezondheid. We zijn geïnteresseerd naar de impact van stress op dagelijks leven van vrouwen met anorexia, en hoe dat samenhangt met je dagelijkse routines.

Wat houdt het onderzoek in?
Als je geïnteresseerd bent om mee te doen dan maken we eerst een afspraak met je om uitleg te geven over het onderzoek en vragen we je om een paar vragenlijsten in te vullen. Hiervoor vragen we je om naar Stichting Jij te komen. Daarna zal je 3 weken lang, 2x per dag een paar vragen beantwoorden via je telefoon. Dat duurt telkens maximaal 5 minuten! Aan het eind van het onderzoek zal ik je nog een keer bellen voor een paar laatste vragen. Na het deelnemen aan het onderzoek krijg je 40 euro van ons! 

Deelnemen aan het onderzoek?

• Ben je tussen de 18 en 35 jaar oud?
  • Heb je Anorexia Nervosa?
  • Heb je een smartphone?

Stuur dan een mail naar structureyourlife.studie@gmail.com en meld je aan! We zullen je dan een aantal vragen stellen om te kijken of je in aanmerking komt.

Groetjes, Lotte & Lili

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .