JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

YouBeDo

Steun Stichting JIJ door boeken te kopen

Door boeken te bestellen via YouBeDo kan u 10% aan Stichting JIJ schenken (let op: je betaalt gewoon de normale prijs).  Klik hier om op 'ons' deel van YouBeDo te komen.

Wij waarderen het enorm als je ons op deze wijze steunt!!

Wat is YouBeDo?

Je kunt als consument gewoon doen wat je normaal ook doet. Je betaalt hetzelfde en je hebt het net zo snel in huis. Maar, je mag altijd 10% van je aankoopbedrag doneren aan een goed doel dat je zelf kiest! Hoe gaaf is dat. En door de wet op de boekprijs heeft ieder Nederlandstalig boek dezelfde prijs. Dus met dezelfde kosten steun je ook nog een zelf gekozen goed doel!! Dus bestel snel via YouBeDo.com!

Jij ervaren door Denkraam

bank od rechtop

Denkraam, een online magazine voor en door betrokkenen bij de GGZ in de regio Rijnmond, is een dagje op bezoek geweest in het JIJ-huis. Hier over is het volgende online artikel geschreven.

Nieuwsbrief JIJ huis maart 2018

Schermafbeelding 2014-10-01 om 10.35.40

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van maart 2018.

Vrijwilligster Randa Elabeidi in nieuw tv-programma

randa-1

Vanaf 9 april 2018 is Randa Elabeidi elke maandag met haar gezin te zien in het programma De Opvoeders om 22:10 uur op NPO 1. Randa en haar man geven een kijkje in hun gezin met drie dochters. Het programma geeft inzicht in verschillende opvoedmethodes en laat situaties uit het dagelijks leven zien.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >