JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

YouBeDo

Steun Stichting JIJ door boeken te kopen

Door boeken te bestellen via YouBeDo kan u 10% aan Stichting JIJ schenken (let op: je betaalt gewoon de normale prijs).  Klik hier om op 'ons' deel van YouBeDo te komen.

Wij waarderen het enorm als je ons op deze wijze steunt!!

Wat is YouBeDo?

Je kunt als consument gewoon doen wat je normaal ook doet. Je betaalt hetzelfde en je hebt het net zo snel in huis. Maar, je mag altijd 10% van je aankoopbedrag doneren aan een goed doel dat je zelf kiest! Hoe gaaf is dat. En door de wet op de boekprijs heeft ieder Nederlandstalig boek dezelfde prijs. Dus met dezelfde kosten steun je ook nog een zelf gekozen goed doel!! Dus bestel snel via YouBeDo.com!

Presentatie nieuw boek Greta Noordenbos

greta-noordenbos-webklein---kopie---kopie

Op donderdagavond 1 maart presenteert Greta Noordenbos in het JIJ-huis haar boek Innerlijke kritiek bij eetproblemen. Daarnaast zal ze een aantal praktijkoefeningen laten zien.

Nieuwsbrief februari 2018

JIJ Ooostzeedijk banken

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van februari 2018.

Voorlichtingsbijeenkomst naasten 24 april 2018

Naasten

Ook in 2018 zijn er weer voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten van mensen met eetproblematiek. De eerste bijeenkomst is op 24 april van 19.30 tot ongeveer 21.00 uur.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >