JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Steun Stichting JIJ door boeken te kopen

Door boeken te bestellen via YouBeDo kan u 10% aan Stichting JIJ schenken (let op: je betaalt gewoon de normale prijs).  Klik hier om op 'ons' deel van YouBeDo te komen.

Wij waarderen het enorm als je ons op deze wijze steunt!!

Wat is YouBeDo?

Je kunt als consument gewoon doen wat je normaal ook doet. Je betaalt hetzelfde en je hebt het net zo snel in huis. Maar, je mag altijd 10% van je aankoopbedrag doneren aan een goed doel dat je zelf kiest! Hoe gaaf is dat. En door de wet op de boekprijs heeft ieder Nederlandstalig boek dezelfde prijs. Dus met dezelfde kosten steun je ook nog een zelf gekozen goed doel!! Dus bestel snel via YouBeDo.com!

OD JIJ

Gratis voorlichtingsbijeenkomsten in groepsverband

Op 23 en 30 november 2017 organiseren wij vanaf 19.30 uur gratis voorlichtingsbijeenkomsten voor eerstelijnshulpverleners.

OD JIJ

De INSTANT studie (AMC Amsterdam) onderzoekt de rol van de darmflora, het zogenaamde intestinale microbioom, op de eetlust en stofwisseling bij vrouwen die lijden aan de eetstoornis anorexia nervosa.

MIND Familiedag 'Naasten in kracht' 30 september

MIND logo

Op zaterdag 30 september organiseert MIND in Amersfoort een bijzonder evenement: de MIND familiedag ‘Naasten in kracht’. Dat doet zij samen met andere organisaties verbonden aan MIND, de beweging voor en door mensen met een psychische kwetsbaarheid en hun naasten. Het wordt de eerste MIND-dag voor familie en naasten. Met een veelzijdig programma biedt MIND volop ruimte voor ontmoeting en het uitwisselen van informatie en ervaringen. Iedereen die zich als naaste of familielid betrokken voelt is welkom.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >