JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Sponsors

Sponsors zijn onmisbaar, ook voor Stichting JIJ! Met behulp van sponsors kunnen wij concreet meer voor mensen met een eetstoornis betekenen. Zo is er bijvoorbeeld in het afgelopen jaar een extra zelfhulpgroep van start gegaan, zodat de wachtlijst bij Stichting JIJ flink ingekort kon worden. Voor sponsors zullen we vanaf 2018 een sponsorpakket aanbieden en zullen wij meer bij onze media-activiteiten betrokken worden. Mocht u graag sponsor willen worden, neem dan a.u.b. contact met ons op via: info@stichting-jij.nl. Via onze ANBI-verklaring mogen giften onder bepaalde voorwaarden worden afgetrokken van de inkomsten- of vennootschapsbelasting.  Meer hierover kunt u teruglezen op de website van de belastingdienst

Langs deze weg willen wij de sponsoren die Stichting JIJ in 2018 steunen graag in het zonnetje zetten. We zijn hen ontzettend dankbaar!

Onze dank gaat uit naar de volgende sponsors:

Jij ervaren door Denkraam

bank od rechtop

Denkraam, een online magazine voor en door betrokkenen bij de GGZ in de regio Rijnmond, is een dagje op bezoek geweest in het JIJ-huis. Hier over is het volgende online artikel geschreven.

Nieuwsbrief JIJ huis maart 2018

Schermafbeelding 2014-10-01 om 10.35.40

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van maart 2018.

Vrijwilligster Randa Elabeidi in nieuw tv-programma

randa-1

Vanaf 9 april 2018 is Randa Elabeidi elke maandag met haar gezin te zien in het programma De Opvoeders om 22:10 uur op NPO 1. Randa en haar man geven een kijkje in hun gezin met drie dochters. Het programma geeft inzicht in verschillende opvoedmethodes en laat situaties uit het dagelijks leven zien.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >