JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Donateur worden?

Met elkaar krijgen we goede zorg in het JIJ-huis voor elkaar!

Draagt u Stichting JIJ een warm hart toe en wilt u ons financieel steunen, dan zij wij daar natuurlijk enorm blij mee! U kunt dit doen door een bouwsteen van 10 euro te doneren aan onze Stichting. U leest hieronder hoe u dit kunt doen. Met elke bouwsteen voor het JIJ-huis kan Stichting JIJ meer activiteiten uitvoeren en daarmee meer mensen helpen. Het JIJ-huis is voor heel veel mensen van grote betekenis.

Elk jaar bepalen we een specifieke, concrete bestemming voor de ontvangen donaties. In 2016 en 2017 hebben we het geld besteed aan extra begeleidingsplekken (om mensen op de wachtlijst toch van een plek te kunnen voorzien). Uw donatie zal altijd worden besteed aan directe en concrete hulp aan mensen met een eetstoornis en hun naasten.

Als donateur van Stichting JIJ wordt u op de hoogte gehouden van de activiteiten via een digitale nieuwsbrief en wordt voor u vanaf 2018 jaarlijks vrijblijvend een speciale donateursdag georganiseerd, zodat u ook kunt zien en voelen wat het werk van Stichting JIJ inhoudt.

Wij hopen dat u een steentje aan het JIJ-huis wilt bijdragen!

Hoe kan ik donateur worden?

Het is eenvoudig; u hoeft alleen het donatieformulier in te vullen. Klik hiervoor op de button (aan de linkerzijde van deze pagina).

Wist u dat..
Stichting JIJ een officiële erkenning heeft als ANBI-instelling? Daarom kunt u, als donateur, onder voorwaarden de gift aftrekken van de belasting. Meer hierover kunt u teruglezen op de website van de belastingdienst

Ons fiscale nummer (RSIN) is 822151443.