JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Steun JIJ

Stichting JIJ is een non-profit organisatie waar meer dan 50 vrijwilligers zich inzetten om mensen met een eetstoornis of eetprobleem te begeleiden en te ondersteunen. Daarnaast heeft Stichting JIJ een uitgebreid aanbod voor naastbetrokkenen.

Stichting JIJ kan niet voortbestaan zonder uw hulp.

U kunt Stichting JIJ op verschillende manieren steunen. Zo kunt u donateur of sponsor worden. Daarnaast krijgt Stichting JIJ financiële steun van verschillende fondsen en gemeenten. Verder verhuurt Stichting JIJ op beide locaties in Kralingen ruimtes voor workshops, bijles of vergaderingen en kunt u terecht in de JIJ-winkel voor diverse mooie items, die gemaakt zijn door vrijwilligers of leden.

Jij ervaren door Denkraam

bank od rechtop

Denkraam, een online magazine voor en door betrokkenen bij de GGZ in de regio Rijnmond, is een dagje op bezoek geweest in het JIJ-huis. Hier over is het volgende online artikel geschreven.

Nieuwsbrief JIJ huis maart 2018

Schermafbeelding 2014-10-01 om 10.35.40

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van maart 2018.

Vrijwilligster Randa Elabeidi in nieuw tv-programma

randa-1

Vanaf 9 april 2018 is Randa Elabeidi elke maandag met haar gezin te zien in het programma De Opvoeders om 22:10 uur op NPO 1. Randa en haar man geven een kijkje in hun gezin met drie dochters. Het programma geeft inzicht in verschillende opvoedmethodes en laat situaties uit het dagelijks leven zien.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >