JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Steun JIJ

Stichting JIJ is een non-profit organisatie waar meer dan 50 vrijwilligers zich inzetten om mensen met een eetstoornis of eetprobleem te begeleiden en te ondersteunen. Daarnaast heeft Stichting JIJ een uitgebreid aanbod voor naastbetrokkenen.

Stichting JIJ kan niet voortbestaan zonder uw hulp.

U kunt Stichting JIJ op verschillende manieren steunen. Zo kunt u donateur of sponsor worden. Daarnaast krijgt Stichting JIJ financiële steun van verschillende fondsen en gemeenten. Verder verhuurt Stichting JIJ op beide locaties in Kralingen ruimtes voor workshops, bijles of vergaderingen en kunt u terecht in de JIJ-winkel voor diverse mooie items, die gemaakt zijn door vrijwilligers of leden.

Presentatie nieuw boek Greta Noordenbos

greta-noordenbos-webklein---kopie---kopie

Op donderdagavond 1 maart presenteert Greta Noordenbos in het JIJ-huis haar boek Innerlijke kritiek bij eetproblemen. Daarnaast zal ze een aantal praktijkoefeningen laten zien.

Nieuwsbrief februari 2018

JIJ Ooostzeedijk banken

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van februari 2018.

Voorlichtingsbijeenkomst naasten 24 april 2018

Naasten

Ook in 2018 zijn er weer voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten van mensen met eetproblematiek. De eerste bijeenkomst is op 24 april van 19.30 tot ongeveer 21.00 uur.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >