JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Steun JIJ

Stichting JIJ is een non-profit organisatie waar meer dan 50 vrijwilligers zich inzetten om mensen met een eetstoornis of eetprobleem te begeleiden en te ondersteunen. Daarnaast heeft Stichting JIJ een uitgebreid aanbod voor naastbetrokkenen. Stichting JIJ kan niet voortbestaan zonder hulp van financiële partners of donateurs.

Gelukkig ontvangt Stichting JIJ al financiële steun in de vorm van subsidie en donatiebijdragen en werken wij met fondsaanvragen, maar met uw steun kan zij meer concrete hulp bieden. Hulp waar grote behoefte aan is.

U kunt Stichting JIJ steunen door donateur of financiële partner te worden. Daarnaast verhuurt Stichting JIJ beide locaties in Kralingen voor workshops, bijles of vergaderingen en kunt u terecht in de JIJ-winkel voor diverse mooie items, die gemaakt zijn door vrijwilligers of leden.

Informatiebijeenkomst voor eerstelijnshulpverleners

OD JIJ

Gratis informatiebijeenkomsten voor eerstelijnshulpverleners door ervaringsdeskundigen van Stichting JIJ op donderdag 23 november en donderdag 30 november van 19:30 tot 21:30 uur in Rotterdam-Kralingen.

Elke huisarts, diëtist of praktijkondersteuner heeft wel eens te maken met mensen met (beginnende) eetproblematiek. Maar veelal worden signalen niet herkend.

Voorlichtingsbijeenkomst naasten

Naasten

Op dinsdag 21 november is er van 19.30 tot 21.00 uur een voorlichtingsbijeenkomst voor familieleden, partners en vrienden van mensen met een eetprobleem of -stoornis.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >