JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Steun JIJ

Stichting JIJ is een non-profit organisatie waar meer dan 50 vrijwilligers zich inzetten om mensen met een eetstoornis of eetprobleem te begeleiden en te ondersteunen. Daarnaast heeft Stichting JIJ een uitgebreid aanbod voor naastbetrokkenen. Stichting JIJ kan niet voortbestaan zonder hulp van financiële partners of donateurs.

Gelukkig ontvangt Stichting JIJ al financiële steun in de vorm van subsidie en donatiebijdragen en werken wij met fondsaanvragen, maar met uw steun kan zij meer concrete hulp bieden. Hulp waar grote behoefte aan is.

U kunt Stichting JIJ steunen door donateur of financiële partner te worden. Daarnaast verhuurt Stichting JIJ beide locaties in Kralingen voor workshops, bijles of vergaderingen en kunt u terecht in de JIJ-winkel voor diverse mooie items, die gemaakt zijn door vrijwilligers of leden.

OD JIJ

Gratis voorlichtingsbijeenkomsten in groepsverband

Op 23 en 30 november 2017 organiseren wij vanaf 19.30 uur gratis voorlichtingsbijeenkomsten voor eerstelijnshulpverleners.

OD JIJ

De INSTANT studie (AMC Amsterdam) onderzoekt de rol van de darmflora, het zogenaamde intestinale microbioom, op de eetlust en stofwisseling bij vrouwen die lijden aan de eetstoornis anorexia nervosa.

MIND Familiedag 'Naasten in kracht' 30 september

MIND logo

Op zaterdag 30 september organiseert MIND in Amersfoort een bijzonder evenement: de MIND familiedag ‘Naasten in kracht’. Dat doet zij samen met andere organisaties verbonden aan MIND, de beweging voor en door mensen met een psychische kwetsbaarheid en hun naasten. Het wordt de eerste MIND-dag voor familie en naasten. Met een veelzijdig programma biedt MIND volop ruimte voor ontmoeting en het uitwisselen van informatie en ervaringen. Iedereen die zich als naaste of familielid betrokken voelt is welkom.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >