Sponsor worden

Stichting JIJ groeit dankzij en samen met U.
Word sponsor vanaf 100 euro per jaar!

Door sponsor te worden kunnen wij groeien en mensen met een eetprobleem blijven helpen. Ook levert het sponsorschap voor u een aantal voordelen op.

Benieuwd geworden en wilt u meer informatie?
Lees dan deze flyer of mail naar info@stichting-jij.nl.

Speciaal voor onze sponsoren organiseren wij elk jaar een sponsornetwerkbijeenkomst. De volgende bijeenkomst wordt georganiseerd in de loop van 2020. Onder het genot van een hapje en drankje kunt u luisteren naar de lezing van Marcel Bos van Sparkwise. Door de inzet van neurowetenschappelijk onderbouwde SparkWise methodieken, helpt hij andere ondernemingen met het verhogen van hun productiviteit en efficiëntie. Daarnaast kunt u tijdens de bijeenkomst vrijblijvend deelnemen aan een kookworkshop. Ondertussen kunt u kennis maken met het werk van Stichting JIJ en netwerken met andere sponsoren.

Wilt u weten wie al sponsor is van Stichting JIJ?
Kijk dan op deze pagina voor een overzicht.

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten. Dit doen wij in een veilige, kleinschalige en privacy gewaarborgde omgeving.