Presentatie nieuw boek Greta Noordenbos

Op donderdagavond 1 maart presenteert Greta Noordenbos in het JIJ-huis haar boek Innerlijke kritiek bij eetproblemen. Daarnaast zal ze een aantal praktijkoefeningen laten zien.

Greta is universitair docent aan de Universiteit van Leiden waar ze onderzoek doet naar de achtergronden, de behandeling en het herstel van eetstoornissen. Greta staat bekend als één van de experts op dit gebied. Ze is auteur van het boek Gids voor herstel eetstoornissen (2007) en Recovery from Eating Disorders (2013), in samenwerking met Joanna Kortink ontwikkelde ze het boek Uit de ban van emotie-eten (2011) en was redacteur van het Handboek Eetstoornissen (2008).

Haar laatste boek is Innerlijke kritiek bij eetproblemen. Wij zijn heel erg blij dat Greta op donderdagavond 1 maart van 19.30 tot 21.30 uur haar boek komt presenteren. Het tweede gedeelte van deze avond, na een korte pauze, zal zij ons kennis laten maken met praktijkoefeningen.

Geef je op via locatiejijhuis@stichting-jij.nl

Naar aanleiding van deze bijeenkomst zullen er in de maand maart ook workshops worden georganiseerd betreffende dit thema. Meer hierover lees je in de nieuwsbrief van maart.

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .