Verantwoording

ANBI
ANBI staat voor Algemeen Nut Beogende Instelling. Stichting JIJ heeft een ANBI status. Één van de voordelen die deze ANBI status biedt, is dat zij, die bedragen schenken aan ons huis, dit bedrag af kunnen trekken van hun belastbaar inkomen. Als u hierover meer wilt weten, klik dan op deze link voor uitleg van de ANBI-regels.

Privacy
De privacy van onze cliënten en onze onafhankelijkheid staat altijd voorop. Alleen met instemming kan doorverwijzing plaatsvinden en daarbij wordt een neutraal, onafhankelijk advies gegeven.  Lees voor meer informatie over gegevensgebruik onze privacyverklaring

Financiën
Op financieel gebied wordt Stichting JIJ geadviseerd en gecontroleerd door accountantsbureau Masman Bosman. De jaarrekening wordt door dit bureau samengesteld en goedgekeurd door het bestuur.

• Voorzitter: Dhr. B.C.G.W. Loerts (Adviseur Techniek Erasmus MC )
  • Secretaris: Mevr. C. Grondstra (Rayon Manager voor Laser en IPL apparaten in de (semi) medische branche)
  • Penningmeester: M. Keijzer
  • Functionaris: Mevr. J. Roodenburg

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten.