JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Medewerkers

Vrijwilligers

Stichting JIJ is in korte tijd uitgegroeid tot een organisatie waar meer dan 50 vrijwilligers, waaronder 40 ervaringsdeskundigen, zich voor inzetten. Hier zijn we ongelooflijk trots op!
Een aantal vrijwilligers heeft, dikwijls naast hun eigen ervaring met een eetprobleem, ook de nodige kennis en expertise op het vlak van coaching en gezondheid. Zo zijn er o.a. docenten, psychosociaal therapeuten, coaches, activiteitenbegeleiders, maatschappelijk werkers, orthopegagogen, ergotherapeuten, diëtisten en voedingsconsulenten als vrijwilliger werkzaam bij Stichting JIJ. Samen vormen we een geweldig team.
Naast ervaringsdeskundigen, trainers en coaches, hebben we ook veel vrijwilligers die ons helpen bij de administratieve taken, de communicatie en de huishoudelijke taken.
Benieuwd geworden naar de persoonlijke verhalen van een aantal vrijwilligers?
Ook vrijwilliger worden bij Stichting JIJ? Kijk dan bij onze vrijwilligersvacatures

Medewerkers
Om de continuïteit en kwaliteit van het JIJ-huis te kunnen waarborgen zijn een aantal coördinatoren aangesteld.