Donateur worden

Stichting JIJ kan niet voortbestaan zonder de financiële bijdrage van fondsen, gemeente, sponsoren en donateurs. Zo kunnen wij mensen met eetproblematiek en hun naasten helpen. Wij zijn hier natuurlijk ontzettend dankbaar voor! En, al deze steun is niet zonder resultaat:

Stichting JIJ groeit!

Niet alleen ons team van ervaringsdeskundige vrijwilligers groeit in grootte en expertise, ook het aantal cliënten groeit mee, net als ons nieuwe Informatie- en Adviespunt. Met uw steun kunnen we in de komende jaren blijven groeien. We willen bijvoorbeeld graag:

• Het aanbod voor jongens en mannen met een eetstoornis verder ontwikkelen;
  • Onze activiteitenruimte verder inrichten zodat we ons aanbod kunnen uitbreiden;
  • Het bestaan van ons Informatie- en Adviespunt garanderen en mogelijk uitbreiden;
  • Door middel van projecten op landelijk niveau ons steentje bijdragen. Zo wordt de zorg voor mensen met een eetprobleem vanuit ervaringsdeskundigheid steeds beter georganiseerd.

Momenteel hebben we zo’n 85 donateurs die ons jaarlijks steunen met een bijdrage van 10 euro. Om onze plannen uit te kunnen voeren en mensen te blijven helpen, zien we dit aantal graag stijgen!

Help JIJ ons verder groeien?
Word ook donateur voor 10 euro per jaar!*

Via onze social mediakanalen, website, nieuwsbrieven en donateursdagen houden we je graag op de hoogte, zodat jij kan zien wat we met jouw bijdrage doen.

Jaarlijkse donatie

Wilt u jaarlijks doneren? Hieronder kunt u eenmalig betalen via iDEAL en vervolgens wordt er elk jaar automatisch 10 euro afgeschreven via SEPA incasso. Opzeggen kan op elk gewenst moment. Mocht u liever een lager of hoger bedrag doneren of wilt u uw donateurschap opzeggen, dan kunt u dit aan ons doorgeven via info@stichting-jij.nl.

Eenmalige donatie

Wilt u liever eenmalig doneren in plaats van jaarlijks? Dat kan hieronder heel makkelijk en veilig via iDEAL. Wilt u liever een donatie handmatig overboeken? Dat kan via NL33INGB0005386418. Wij stellen het op prijs indien u ons uw e-mailadres wilt doorgeven, zodat wij u persoonlijk kunnen bedanken voor uw donatie.

Ben je al donateur en/of wil je onze boodschap delen?
Dat kan via deze Flyer en Poster . Alvast bedankt namens iedereen van Stichting JIJ!

*Wist jij al dat je jouw donatie mogelijk mag aftrekken van je aangifte inkomstenbelasting?
Stichting JIJ is namelijk een ANBI-instelling wat inhoudt dat het zich voor minstens 90% inzet voor het algemeen nut.  Dit brengt niet alleen voor ons, maar ook voor jouw als donateur voordelen met zich mee.  Zo kun je, onder voorwaarden, jouw eenmalige of periodieke donatie aftrekken van je  jaarlijkse aangifte inkomstenbelasting. Zo steun je ons, terwijl je hier zelf niets voor hoeft te betalen!
Kijk voor meer informatie en de voorwaarden op deze pagina.

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .