Donateur worden

Met uw financiële bijdrage blijft het JIJ-huis open voor iedereen die onze steun kan gebruiken. Helpt u mee?

Jaarlijkse donatie

Wilt u jaarlijks doneren? Hieronder kunt u eenmalig betalen via iDEAL en vervolgens wordt er elk jaar automatisch 25 euro afgeschreven via SEPA incasso. Opzeggen kan op elk gewenst moment. Mocht u liever een lager of hoger bedrag doneren of wilt u uw donateurschap opzeggen, dan kunt u dit aan ons doorgeven via info@stichting-jij.nl.

Eenmalige donatie

Wilt u liever eenmalig doneren in plaats van jaarlijks? Dat kan hieronder heel makkelijk en veilig via iDEAL. Wilt u liever een donatie handmatig overboeken? Dat kan via NL33INGB0005386418. Wij stellen het op prijs indien u ons uw e-mailadres wilt doorgeven, zodat wij u persoonlijk kunnen bedanken voor uw donatie.

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .