Open Dag 18 juni 2022!

Op zaterdag 18 juni 2022 organiseren wij van 10.00 uur tot 14.00 uur een gratis open dag in ons inloophuis in Rotterdam-Kralingen (Oostzeedijk Beneden 11a) voor iedereen vanaf 12 jaar die (mogelijk) zelf of in zijn/haar omgeving te maken krijgt met eetproblematiek.

Programma
Tijdens de open dag is er de mogelijkheid een kijkje te nemen in het inloophuis en vinden er diverse activiteiten plaats. Zo zijn er doorlopend rondleidingen door het JIJ-huis en kun je onder het genot van een kopje thee/koffie luisteren naar herstelverhalen van onze ervaringsdeskundigen, meedoen met een workshop ‘kaarsen draaien’ gegeven door onze ervaringsdeskundigen en aanschuiven bij de voordracht van Carmen Kweekel uit haar boek ‘Leven met mijn eetstoornis’. De activiteiten vinden doorlopend vanaf 10.00 uur tot 14.00 uur plaats zodat jij zelf kunt bepalen waar je behoefte aan hebt en waar je aan wilt deelnemen. We vinden het belangrijk dat jij jezelf als bezoeker prettig en thuis voelt in ons JIJ-huis.

Meer informatie?
Vooraf aanmelden is niet noodzakelijk. Ben je jonger dan 14 jaar oud? Dan raden we jou aan om samen met een naaste te komen. Uiteraard zijn naasten (broers/zussen, ouders, opa’s/oma’s, vrienden, etc.) ook van harte welkom. Voor meer informatie over de open dag en/of het activiteitenaanbod van Stichting JIJ kan je contact opnemen via: info@stichting-jij.nl

Chat met ons!
Ook buiten de open dag is onze chat op dinsdag, zaterdag en zondag beschikbaar en kan jij per mail, telefoon of op afspraak contact opnemen met onze ervaringsdeskundigen. Zie voor meer informatie ons Informatie-, Advies-, en Steunpunt IAS.

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten.