Ons team

Ons kernteam
Stichting JIJ is een vrijwilligersorganisatie met ruim 65 vrijwilligers. Deze vrijwilligers zijn erg belangrijk voor de organisatie. Om de continuïteit en kwaliteit van het JIJ-huis te kunnen waarborgen zijn een aantal coördinatoren aangesteld (van links naar rechts afgebeeld).

Directeur : Saskia Lagerwaard
Coördinator JIJ-huis : Annemieke Beijn
Coördinator IAS : Simone Storm
Coördinator begeleidingen : Ute Schlicher
Coördinator activiteiten : Brigitta Breevaart

Onze vrijwilligers
Binnen Stichting JIJ is 80% van de vrijwilligers ervaringsdeskundig. Zij hebben in het verleden zelf te kampen gehad met eetproblematiek. Na een aantal jaar weer deel te hebben uitgemaakt van het ‘gewone leven’, besluiten zij om deze ervaring positief in te zetten en daarmee anderen met soortgelijke problematiek te ondersteunen. De overige vrijwilligers zijn niet ervaringsdeskundig of zijn nog niet geheel hersteld. Zij hebben een andere functie binnen Stichting JIJ, bijvoorbeeld het verrichten van administratief werk, beleidswerk of zijn werkzaam in het communicatieteam.

Vrijwilligster Nina Loefs, vrijwilligster Randa Elabeidi en Lisanne Wille

Vrijwilligster Marijevrijwilligster Kelly & vrijwilligster Bianca van Ardenne

Vrijwilliger Eric van Amerongen, vrijwilligster Sophie van Schaijk en vrijwilligster Angela Kranendonk

Vrijwilligster Karien
& vrijwilligster Mena (Interview Mena Katab)

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .