JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Voorlichting

Hoe meer mensen wij op de hoogte kunnen brengen van onze kennis en ervaring, hoe beter. Door het geven van voorlichting willen we graag meer begrip bijbrengen. Bij diegenen die zelf een eetprobleem of -stoornis hebben, maar ook bij mensen die iemand kennen met een eetstoornis. Zo geven wij voorlichtingsavonden voor naasten en bieden we externe spreekuren (pilotvorm). Uiteraard geven we ook graag voorlichting tijdens onze spreekuren op het informatie en adviescentrum.

Met Buro Puur geven we voorlichtingslessen op scholen. Ook geeft Buro Puur trainingen aan professionals en heeft het voorlichtingsmateriaal voor onder anderen naasten. Bureau Puur heeft een eigen website: www.buropuur.nl. Zie ook de nieuwsbrief van Buro Puur.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van voorlichtingen die wij geven of het vertellen van ervaringsverhalen? Neem dan contact met ons op via info@stichting-jij.nl of de contactpagina. U kunt ons ook telefonisch bereiken op nr 010-7370794.

Presentatie nieuw boek Greta Noordenbos

greta-noordenbos-webklein---kopie---kopie

Op donderdagavond 1 maart presenteert Greta Noordenbos in het JIJ-huis haar boek Innerlijke kritiek bij eetproblemen. Daarnaast zal ze een aantal praktijkoefeningen laten zien.

Nieuwsbrief februari 2018

JIJ Ooostzeedijk banken

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van februari 2018.

Voorlichtingsbijeenkomst naasten 24 april 2018

Naasten

Ook in 2018 zijn er weer voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten van mensen met eetproblematiek. De eerste bijeenkomst is op 24 april van 19.30 tot ongeveer 21.00 uur.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >