JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Voorlichting

Hoe meer mensen wij op de hoogte kunnen brengen van onze kennis en ervaring, hoe beter. Door het geven van voorlichting willen we graag meer begrip bijbrengen. Bij diegenen die zelf een eetprobleem of -stoornis hebben, maar ook bij mensen die iemand kennen met een eetstoornis. Zo geven wij voorlichtingsavonden voor naasten en bieden we externe spreekuren (pilotvorm). Uiteraard geven we ook graag voorlichting tijdens onze spreekuren op het informatie en adviescentrum.

Met Buro Puur geven we voorlichtingslessen op scholen. Ook geeft Buro Puur trainingen aan professionals en heeft het voorlichtingsmateriaal voor onder anderen naasten. Bureau Puur heeft een eigen website: www.buropuur.nl. Zie ook de nieuwsbrief van Buro Puur.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van voorlichtingen die wij geven of het vertellen van ervaringsverhalen? Neem dan contact met ons op via info@stichting-jij.nl of de contactpagina. U kunt ons ook telefonisch bereiken op nr 010-7370794.

Jij ervaren door Denkraam

bank od rechtop

Denkraam, een online magazine voor en door betrokkenen bij de GGZ in de regio Rijnmond, is een dagje op bezoek geweest in het JIJ-huis. Hier over is het volgende online artikel geschreven.

Nieuwsbrief JIJ huis maart 2018

Schermafbeelding 2014-10-01 om 10.35.40

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van maart 2018.

Vrijwilligster Randa Elabeidi in nieuw tv-programma

randa-1

Vanaf 9 april 2018 is Randa Elabeidi elke maandag met haar gezin te zien in het programma De Opvoeders om 22:10 uur op NPO 1. Randa en haar man geven een kijkje in hun gezin met drie dochters. Het programma geeft inzicht in verschillende opvoedmethodes en laat situaties uit het dagelijks leven zien.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >