JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Trainingen en Activiteiten

home stichting jij

Trainingen
Trainingen voor JIJ-leden zijn gratis! Om een indruk te krijgen van de trainingen, die in de huidige en komende maanden gevolgd kunnen worden in het JIJ-huis, klik hier!
Aan Stichting JIJ zijn verschillende trainers en coaches verbonden. Zij zetten zich vrijwillig in. Om een indruk te krijgen van een aantal van hen, kun je op een van de onderstaande links drukken.

Rena Braamswww.actvise.com
Agnes Groentjeswww.ynnergetics.nl
Brenda Grundwww.hypnologic.nl
Ilse van Schalkwijkwww.searchforme.nl
Jacqueline Houthoff: www.praktijkvoorbewustleven.com

Activiteiten/workshops
Naast de trainingen voor leden van het JIJ-huis bieden we ook heel veel leuke, interessante, leerzame, herstelbevorderende, ontspannende en actieve workshops aan. Deze activiteiten worden uitgevoerd door vrijwilligers en soms door de leden zelf. We willen ons talent laten zien, positief inzetten en verder ontwikkelen! Elke maand is er iets anders in het JIJ-huis te beleven. Zo kun je als lid van het JIJ-huis gratis deelnemen aan bijvoorbeeld yoga, sieraden maken, filmavonden, beauty-avonden.
Voor meer activiteiten en een overzicht kun je kijken onder het kopje JIJ-huis, activiteitenkalender.

Om een indruk te krijgen van één van onze activiteiten, kun je op de onderstaande link drukken. Yogadocente Marloes van Roon neemt jullie mee naar de rustgevende, soepele doch krachtige wereld van Yoga.

Yogadocente Marloes van Roon: www.jyotiyoga.nl