JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Trainingen en activiteiten

Trainingen
Aan Stichting JIJ zijn verschillende trainers en coaches verbonden. Zij zetten zich vrijwillig in. Om een indruk te krijgen van een aantal van hen, kun je op een van de onderstaande links drukken.

Trainingen voor leden van het JIJ-huis zijn gratis!

Activiteiten/workshops
Naast trainingen kun je ook meedoen aan veel leuke, interessante, leerzame, herstelbevorderende, ontspannende en actieve workshops. Vrijwilligers zoals yogadocente Marloes van Roon en soms leden geven deze workshops. Zo tonen we ons talent laten zien, blijven we ons ontwikkelen en zetten we ons positief in! Elke maand is er iets anders in het JIJ-huis te beleven. Zo kun je gratis deelnemen aan bijvoorbeeld yoga, sieraden maken, filmavonden en beauty-avonden.

Lees meer over activiteiten en workshops in het JIJ-huis.

Informatiebijeenkomst voor eerstelijnshulpverleners

OD JIJ

Gratis informatiebijeenkomsten voor eerstelijnshulpverleners door ervaringsdeskundigen van Stichting JIJ op donderdag 23 november en donderdag 30 november van 19:30 tot 21:30 uur in Rotterdam-Kralingen.

Elke huisarts, diëtist of praktijkondersteuner heeft wel eens te maken met mensen met (beginnende) eetproblematiek. Maar veelal worden signalen niet herkend.

Voorlichtingsbijeenkomst naasten

Naasten

Op dinsdag 21 november is er van 19.30 tot 21.00 uur een voorlichtingsbijeenkomst voor familieleden, partners en vrienden van mensen met een eetprobleem of -stoornis.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >