JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Aanbod voor jongeren

Jongeren (12-25 jaar) open inloop spreekuur (gratis en anoniem).
Je kunt tijdens de inloopspreekuren langskomen op de Oostzeedijk beneden 11 voor al je vragen over eetproblemen of eetstoornissen. Wij geven jou graag advies en informatie, maar ook als je iemand nodig hebt om je een luisterend oor en steun te bieden, ben je bij ons van harte welkom. Schikken deze tijden je niet? Stuur dan een mailtje naar info@stichting-jij.nl of bel naar 010-7370847 om een afspraak te maken.

Het is natuurlijk altijd mogelijk om per email vragen te stellen via info@stichting-jij.nl.

Jij ervaren door Denkraam

bank od rechtop

Denkraam, een online magazine voor en door betrokkenen bij de GGZ in de regio Rijnmond, is een dagje op bezoek geweest in het JIJ-huis. Hier over is het volgende online artikel geschreven.

Nieuwsbrief JIJ huis maart 2018

Schermafbeelding 2014-10-01 om 10.35.40

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van maart 2018.

Vrijwilligster Randa Elabeidi in nieuw tv-programma

randa-1

Vanaf 9 april 2018 is Randa Elabeidi elke maandag met haar gezin te zien in het programma De Opvoeders om 22:10 uur op NPO 1. Randa en haar man geven een kijkje in hun gezin met drie dochters. Het programma geeft inzicht in verschillende opvoedmethodes en laat situaties uit het dagelijks leven zien.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >