JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Aanbod voor jongeren

Jongeren (12-25 jaar) open inloop spreekuur (gratis en anoniem).
Je kunt tijdens de inloopspreekuren langskomen op Oudedijk 221B voor al je vragen over eetproblemen of eetstoornissen. Wij geven jou graag advies en informatie, maar ook als je iemand nodig hebt om je een luisterend oor en steun te bieden, ben je bij ons van harte welkom. Schikken deze tijden je niet? Stuur dan een mailtje naar info@stichting-jij.nl of bel naar 010-7370847 om een afspraak te maken.

Het is natuurlijk altijd mogelijk om per email vragen te stellen via info@stichting-jij.nl.

Informatiebijeenkomst voor eerstelijnshulpverleners

OD JIJ

Gratis informatiebijeenkomsten voor eerstelijnshulpverleners door ervaringsdeskundigen van Stichting JIJ op donderdag 23 november en donderdag 30 november van 19:30 tot 21:30 uur in Rotterdam-Kralingen.

Elke huisarts, diëtist of praktijkondersteuner heeft wel eens te maken met mensen met (beginnende) eetproblematiek. Maar veelal worden signalen niet herkend.

Voorlichtingsbijeenkomst naasten

Naasten

Op dinsdag 21 november is er van 19.30 tot 21.00 uur een voorlichtingsbijeenkomst voor familieleden, partners en vrienden van mensen met een eetprobleem of -stoornis.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >