JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Jongeren

Welkom op de website van Stichting JIJ!

Heb je een vraag over jouw eetgedrag of dat van bijvoorbeeld een vriendin of familielid? Of heb je het idee dat je een eetprobleem hebt? We hopen dan dat je niet blijft rondlopen met je vraag of je probleem, maar dat je hulp zoekt. Je kunt voor dit soort vragen terecht bij je huisarts. Maar je bent van harte welkom bij Stichting JIJ als je dat niet wilt, kunt of durft.

Wij hebben zelf ervaren dat het heel belangrijk is om op tijd hulp te krijgen en dat het fijn is om er niet alleen voor te staan. Informatie die je ons geeft is vertrouwelijk. Zonder jouw toestemming geven we die informatie nooit aan anderen.

Heel veel jongeren hebben een eetprobleem. De vrijwilligers van Stichting JIJ weten uit eigen ervaring hoe dat is. Zij hebben zelf een eetprobleem gehad maar zijn hiervan hersteld. Waag dus de stap en stuur een berichtje naar ons via de e-mail of kom langs tijdens de inloopspreekuren.

Ben je 16 jaar of ouder dan kun je onder voorwaarden ook lid worden van het JIJ-huis. Vanaf 18 jaar ben je volwassen en kun je terecht bij ons aanbod voor volwassenen.

Kijk ook eens op Twitter, Facebook of Instagram.

Je hoeft het niet alleen op te lossen! Je bent van harte welkom!

Contactinfo

Email: info@stichting-jij.nl

Telefoon: 010 - 7370847.

OD JIJ

Gratis voorlichtingsbijeenkomsten in groepsverband

Op 23 en 30 november 2017 organiseren wij vanaf 19.30 uur gratis voorlichtingsbijeenkomsten voor eerstelijnshulpverleners.

OD JIJ

De INSTANT studie (AMC Amsterdam) onderzoekt de rol van de darmflora, het zogenaamde intestinale microbioom, op de eetlust en stofwisseling bij vrouwen die lijden aan de eetstoornis anorexia nervosa.

MIND Familiedag 'Naasten in kracht' 30 september

MIND logo

Op zaterdag 30 september organiseert MIND in Amersfoort een bijzonder evenement: de MIND familiedag ‘Naasten in kracht’. Dat doet zij samen met andere organisaties verbonden aan MIND, de beweging voor en door mensen met een psychische kwetsbaarheid en hun naasten. Het wordt de eerste MIND-dag voor familie en naasten. Met een veelzijdig programma biedt MIND volop ruimte voor ontmoeting en het uitwisselen van informatie en ervaringen. Iedereen die zich als naaste of familielid betrokken voelt is welkom.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >