JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Jongeren

Welkom op de website van Stichting JIJ!

Heb je een vraag over jouw eetgedrag of dat van bijvoorbeeld een vriendin of familielid? Of heb je het idee dat je een eetprobleem hebt? We hopen dan dat je niet blijft rondlopen met je vraag of je probleem, maar dat je hulp zoekt. Je kunt voor dit soort vragen terecht bij je huisarts. Maar je bent van harte welkom bij Stichting JIJ als je dat niet wilt, kunt of durft.

Wij hebben zelf ervaren dat het heel belangrijk is om op tijd hulp te krijgen en dat het fijn is om er niet alleen voor te staan. Informatie die je ons geeft is vertrouwelijk. Zonder jouw toestemming geven we die informatie nooit aan anderen.

Heel veel jongeren hebben een eetprobleem. De vrijwilligers van Stichting JIJ weten uit eigen ervaring hoe dat is. Zij hebben zelf een eetprobleem gehad maar zijn hiervan hersteld. Waag dus de stap en stuur een berichtje naar ons via de e-mail of kom langs tijdens de inloopspreekuren.

Ben je 16 jaar of ouder dan kun je onder voorwaarden ook lid worden van het JIJ-huis. Vanaf 18 jaar ben je volwassen en kun je terecht bij ons aanbod voor volwassenen.

Kijk ook eens op Twitter, Facebook of Instagram.

Je hoeft het niet alleen op te lossen! Je bent van harte welkom!

Contactinfo

Email: info@stichting-jij.nl

Telefoon: 010 - 7370847.

Jij ervaren door Denkraam

bank od rechtop

Denkraam, een online magazine voor en door betrokkenen bij de GGZ in de regio Rijnmond, is een dagje op bezoek geweest in het JIJ-huis. Hier over is het volgende online artikel geschreven.

Nieuwsbrief JIJ huis maart 2018

Schermafbeelding 2014-10-01 om 10.35.40

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van maart 2018.

Vrijwilligster Randa Elabeidi in nieuw tv-programma

randa-1

Vanaf 9 april 2018 is Randa Elabeidi elke maandag met haar gezin te zien in het programma De Opvoeders om 22:10 uur op NPO 1. Randa en haar man geven een kijkje in hun gezin met drie dochters. Het programma geeft inzicht in verschillende opvoedmethodes en laat situaties uit het dagelijks leven zien.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >