JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Jongeren

Welkom op de website van Stichting JIJ!

Heb je een vraag over jouw eetgedrag of dat van bijvoorbeeld een vriendin of familielid? Of heb je het idee dat je een eetprobleem hebt? We hopen dan dat je niet blijft rondlopen met je vraag of je probleem, maar dat je hulp zoekt. Je kunt voor dit soort vragen terecht bij je huisarts. Maar je bent van harte welkom bij Stichting JIJ als je dat niet wilt, kunt of durft.

Wij hebben zelf ervaren dat het heel belangrijk is om op tijd hulp te krijgen en dat het fijn is om er niet alleen voor te staan. Informatie die je ons geeft is vertrouwelijk. Zonder jouw toestemming geven we die informatie nooit aan anderen.

Heel veel jongeren hebben een eetprobleem. De vrijwilligers van Stichting JIJ weten uit eigen ervaring hoe dat is. Zij hebben zelf een eetprobleem gehad maar zijn hiervan hersteld. Waag dus de stap en stuur een berichtje naar ons via de e-mail of kom langs tijdens de inloopspreekuren.

Ben je 16 jaar of ouder dan kun je onder voorwaarden ook lid worden van het JIJ-huis. Vanaf 18 jaar ben je volwassen en kun je terecht bij ons aanbod voor volwassenen.

Kijk ook eens op Twitter, Facebook of Instagram.

Je hoeft het niet alleen op te lossen! Je bent van harte welkom!

Contactinfo

Email: info@stichting-jij.nl

Telefoon: 010 - 7370847.

Presentatie nieuw boek Greta Noordenbos

greta-noordenbos-webklein---kopie---kopie

Op donderdagavond 1 maart presenteert Greta Noordenbos in het JIJ-huis haar boek Innerlijke kritiek bij eetproblemen. Daarnaast zal ze een aantal praktijkoefeningen laten zien.

Nieuwsbrief februari 2018

JIJ Ooostzeedijk banken

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van februari 2018.

Voorlichtingsbijeenkomst naasten 24 april 2018

Naasten

Ook in 2018 zijn er weer voorlichtingsbijeenkomsten voor naasten van mensen met eetproblematiek. De eerste bijeenkomst is op 24 april van 19.30 tot ongeveer 21.00 uur.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >