JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Fabels en Feiten

Stichting JIJ heeft onderzocht wat patiënten met (beginnende) eetprobelmatiek van belang vinden in het contact met hulpverleners. De resultaten van dit onderzoek vindt u terug in het gratis te downloaden magazine "Doktersrecept bij eetstoornis: driemaal daags begrip!".

Het magazine is in de eerste plaats geschreven voor hulpverleners uit de eerstelijn, maar is wellicht ook voor andere professionals en naasten interessant.

Wilt u op de hoogte blijven van Stichting JIJ? Meld u dan aan voor de nieuwsbrief via: info@stichting-jij.nl.

Het magazine is met financiële steun van het Fonds Sterk Zonder Stigma tot stand gekomen.

Jij ervaren door Denkraam

bank od rechtop

Denkraam, een online magazine voor en door betrokkenen bij de GGZ in de regio Rijnmond, is een dagje op bezoek geweest in het JIJ-huis. Hier over is het volgende online artikel geschreven.

Nieuwsbrief JIJ huis maart 2018

Schermafbeelding 2014-10-01 om 10.35.40

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van maart 2018.

Vrijwilligster Randa Elabeidi in nieuw tv-programma

randa-1

Vanaf 9 april 2018 is Randa Elabeidi elke maandag met haar gezin te zien in het programma De Opvoeders om 22:10 uur op NPO 1. Randa en haar man geven een kijkje in hun gezin met drie dochters. Het programma geeft inzicht in verschillende opvoedmethodes en laat situaties uit het dagelijks leven zien.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >