Onderzoek mannen met eetstoornis/eetprobleem

Ben JIJ een MAN > 16 jaar?
En heb jij EETSTOORNIS/EETPROBLEEM?
Of heb je dit gehad?

Dan kom ik graag met je in contact voor een online enquête!
In mijn scriptie onderzoek ik waarom voor veel mannen met eetstoornis/eetprobleem de drempel hoog ligt om hulp in te schakelen. Er is nog weinig bekend welke factoren deze drempel zo hoog maken voor deze groep mannen. Om een betere blik te krijgen op deze onzichtbare doelgroep ben ik samen met stichting JIJ en anorexiajongens.nl dit onderzoek gestart.

Sta jij open voor een online enquête? Dan help je mij, maar ook vele andere mannen met eetstoornis/eetprobleem, die in de toekomst sneller geholpen kunnen worden met hun eetstoornis.
Ben je een man met eetstoornis/eetprobleem en wil je graag deelnemen aan het onderzoek?
Klik dan op de link hieronder en vul de enquête in:

Mocht je andere jongens/mannen kennen die dit ook hebben of hebben gehad dan mag je de link natuurlijk met hen delen.
Hoe meer mannen dit invullen met EETSTOORNIS/EETPROBLEEM des te beter wij met zijn allen een beeld krijgen wat ervoor zorgt dat de drempel zo hoog ligt.

Alvast hartelijk bedankt.

Sophie, Stichting JIJ en anorexiajongens.nl

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .