Stichting JIJ op NAE-dag 21 november 2019

Op donderdag 21 november 2019 is het zo ver: de jaarlijkse NAE-dag in Leiden, met als titel ‘Hoe overleef ik… een eetstoornis’. Door middel van lezingen en workshops zal tijdens deze dag door verschillende sprekers worden ingegaan op de complexiteit van behandeling bij eetstoornissen. Een zeer relevant thema wat ons betreft!

Het belooft een informatieve dag te worden waarbij ook Stichting JIJ aanwezig zal zijn voor het mede verzorgen van een workshop. Dit zullen wij doen in samenwerking met het Centrum Eetstoornissen Ursula. Tijdens de workshop genaamd ‘Menselijkheid, ervaringskennis en eigen ervaring’ zal iemand vanuit het Centrum Eetstoornissen Ursula eerst een korte introductie geven, waarna onze ervaringsdeskundige JIJ-ers de aanwezigen op een interactieve manier zullen meenemen in de totstandkoming van Stichting JIJ, ons JIJ-huis en de andere manieren waarop wij onze ervaring met herstel positief inzetten.

Wil je meer weten over de NAE-dag en het programma? Ga dan naar de NAE-website: https://www.naeweb.nl/

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten. Dit doen wij in een veilige, kleinschalige en privacy gewaarborgde omgeving.