Locatieverhuur

Wij verhuren tegen betaalbare tarieven onze locatie in Rotterdam-Kralingen. Deze is geschikt voor bijvoorbeeld het bieden van coaching, het geven van huiswerkbegeleiding, het houden van vergaderingen, het geven van trainingen, (creatieve) workshops en (kook)cursussen. Huren gaat per dagdeel of dag, wat u zo uitkomt op basis van beschikbaarheid. De ruimte kan overdag, in de avond en/in het weekend worden gehuurd op basis van beschikbaarheid. Het maken van lange-termijnafspraken is mogelijk.

Leuke multifunctionele ruimte van 4.80 x 2.45 m  geschikt voor meerdere doeleinden, te huur voor half jaar, jaar of 2 jaar (met verlengingsmogelijkheid)

Aantal dagdelen (3 uur per dagdeel) in overleg te bepalen, maar minimaal 2 dagdelen per week.
Beschikbaar alle ochtenden, 2 tot 3 middagen en/of 2 avonden en/of zaterdag en/of zondag.
Tarief per dagdeel van 3 uur afhankelijk van aantal dagdelen (10- 15 euro per uur, BTW vrij, inclusief gebruik van pantry en ontvangstruimte (3.50 m x 2.50 m )

Geïnteresseerd? Neem dan a.u.b. contact met ons op via info@stichting-jij.nl

Wij kunnen u dan meer informatie geven en uw reservering in behandeling nemen.

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .