Locatieverhuur

Wij verhuren onze locatie in Rotterdam-Kralingen tegen betaalbare tarieven. Onze ruimten zijn geschikt voor bijvoorbeeld het bieden van coaching, het geven van huiswerkbegeleiding, het houden van vergaderingen, het geven van trainingen, (creatieve) workshops en (kook)cursussen.  De ruimtes kunnen overdag, in de avond en/in het weekend worden gehuurd op basis van beschikbaarheid. Het maken van lange-termijnafspraken is mogelijk.

Leuke multifunctionele ruimte
Van 4.80 x 2.45 m  geschikt voor meerdere doeleinden, te huur voor half jaar, jaar of 2 jaar (met verlengingsmogelijkheid)

• Aantal dagdelen (3 uur per dagdeel) in overleg te bepalen, maar minimaal 2 dagdelen per week.
  • Beschikbaar alle ochtenden, 2 tot 3 middagen en/of 2 avonden en/of zaterdag en/of zondag.
  • Tarief per dagdeel van 3 uur afhankelijk van aantal dagdelen (10- 15 euro per uur, BTW vrij, inclusief gebruik van pantry en ontvangstruimte (3.50 m x 2.500)

Gezellige multifunctionele ruimte
Geschikt  voor  o.a. het geven van kook-workshops. Deze ruimte is beschikbaar op vrijdag-zaterdag en zondag te huur voor half jaar, jaar of 2 jaar (met verlengingsmogelijkheid)

Heeft u interesse voor een van de ruimtes ? Neem dan contact met ons op via info@stichting-jij.nl. Wij geven u graag meer informatie en nemen uw reservering in behandeling.

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .