JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Locatie huren

Wij verhuren tegen betaalbare tarieven twee verschillende locaties in Rotterdam-Kralingen, geschikt voor vergaderingen, het geven van trainingen en (creatieve) workshops en cursussen. Huren gaat per dagdeel of dag, wat u zo uitkomt op basis van beschikbaarheid. Lees verder voor meer informatie.

Als je onze locatie wilt huren kunt u contact op nemen via info@stichting-jij.nl, dan kunnen wij u meer informatie geven en uw reservering in behandeling nemen.

Mooie, lichte ruimte
Op onze locatie aan de Oudedijk verhuren wij één werkruimte beneden met gedeelde ontvangstruimte boven. Deze lichte ruimte is geschikt voor werkbesprekingen en voorlichtingbijeenkomsten, maar ook voor het geven van workshops en bijles, als opstartruimte voor uw eigen praktijk, of wanneer een aparte locatie gewenst is bij een avondje brainstormen. Er is een tuin en gedeelde keuken waar gebruik van gemaakt mag worden. Tevens is er gratis Wi-Fi.

P
raktische informatie
- Geschikt voor 1 tot 10 personen.
- Prijs: zie onder ons tarieventabel.

Unieke vergader- of cursusruimte (Inloophuis)
In Rotterdam-Kralingen verhuren wij geheel of gedeeltelijk ook onze vergader-, voorlichtings- en cursusruimte(s). Deze locatie is ingericht als écht huis, met aparte en rustige werkkamers. Door de huiselijke, maar frisse en ruime inrichting is deze locatie ideaal voor workshops, trainingen, maar ook voor werkbesprekingen. Er kan gebruik worden gemaakt van extra gespreksruimtes.

De huur van deze locatie is inclusief het gebruik van Wi-Fi, de keuken, woonkamer en binnenplaats. Collage Inloophuis

- Grootte: Geschikt voor 2 tot 50 personen.
- Prijs: zie onder ons tarieventabel.
- Gratis parkeren voor de deur na 18.00 en in de weekeinden.

Tarieven
Verhuur per dagdeel bestaande uit 3 uren; er kunnen slechts hele dagdelen afgenomen worden, prijzen zijn dus per dagdeel en niet per uur.

Verhuur is inclusief gebruik:
- Tv in inloophuis
- Gebruik wifi op beide locaties

Informatie en Adviescentrum, Oudedijk maa din woe don vrij zat  zon
avond of weekeinde
(Prijs per dagdeel)
Inloophuis (locatie-adres op aanvraag)
(Prijs per dagdeel) n.v.t n.v.t n.v.t n.v.t 65 65 65

Extra kosten beide locaties:
- Koffie/thee en koekje: € 2,50 per persoon per dagdeel
- Gebruik keukenapparatuur en kookmateriaal in inloophuis: € 15

Voorlichtingsbijeenkomst naasten

Naasten

Op dinsdag 21 november is er van 19.30 tot 21.00 uur een voorlichtingsbijeenkomst voor familieleden, partners en vrienden van mensen met een eetprobleem of -stoornis.

MIND Familiedag 'Naasten in kracht' 30 september

MIND logo

Op zaterdag 30 september organiseert MIND in Amersfoort een bijzonder evenement: de MIND familiedag ‘Naasten in kracht’. Dat doet zij samen met andere organisaties verbonden aan MIND, de beweging voor en door mensen met een psychische kwetsbaarheid en hun naasten. Het wordt de eerste MIND-dag voor familie en naasten. Met een veelzijdig programma biedt MIND volop ruimte voor ontmoeting en het uitwisselen van informatie en ervaringen. Iedereen die zich als naaste of familielid betrokken voelt is welkom.

JIJ in Weet! magazine

Weet Nummer 4_stichting jij-1

In Weet magazine nr 4 staat een mooi interview met Simone en Saskia. He gaat deels over de onstaansgeschiedenis van JIJ, maar vooral over wat JIJ allemaal doet.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >