JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Locatie huren

Wij verhuren tegen betaalbare tarieven twee verschillende locaties in Rotterdam-Kralingen, geschikt voor vergaderingen, het geven van trainingen en (creatieve) workshops en cursussen. Huren gaat per dagdeel of dag, wat u zo uitkomt op basis van beschikbaarheid. Lees verder voor meer informatie.

Als je onze locatie wilt huren kunt u contact op nemen via info@stichting-jij.nl, dan kunnen wij u meer informatie geven en uw reservering in behandeling nemen.

Mooie, lichte ruimte
Op onze locatie aan de Oudedijk verhuren wij één werkruimte beneden met gedeelde ontvangstruimte boven. Deze lichte ruimte is geschikt voor werkbesprekingen en voorlichtingbijeenkomsten, maar ook voor het geven van workshops en bijles, als opstartruimte voor uw eigen praktijk, of wanneer een aparte locatie gewenst is bij een avondje brainstormen. Er is een tuin en gedeelde keuken waar gebruik van gemaakt mag worden. Tevens is er gratis Wi-Fi.

P
raktische informatie
- Geschikt voor 1 tot 10 personen.
- Prijs: zie onder ons tarieventabel.

Unieke vergader- of cursusruimte (Inloophuis)
In Rotterdam-Kralingen verhuren wij geheel of gedeeltelijk ook onze vergader-, voorlichtings- en cursusruimte(s). Deze locatie is ingericht als écht huis, met aparte en rustige werkkamers. Door de huiselijke, maar frisse en ruime inrichting is deze locatie ideaal voor workshops, trainingen, maar ook voor werkbesprekingen. Er kan gebruik worden gemaakt van extra gespreksruimtes.

De huur van deze locatie is inclusief het gebruik van Wi-Fi, de keuken, woonkamer en binnenplaats. Collage Inloophuis

- Grootte: Geschikt voor 2 tot 50 personen.
- Prijs: zie onder ons tarieventabel.
- Gratis parkeren voor de deur na 18.00 en in de weekeinden.

Tarieven
Verhuur per dagdeel bestaande uit 3 uren; er kunnen slechts hele dagdelen afgenomen worden, prijzen zijn dus per dagdeel en niet per uur.

Verhuur is inclusief gebruik:
- Tv in inloophuis
- Gebruik wifi op beide locaties

Informatie en Adviescentrum, Oudedijk maa din woe don vrij zat  zon
avond of weekeinde
(Prijs per dagdeel)
Inloophuis (locatie-adres op aanvraag)
(Prijs per dagdeel) n.v.t n.v.t n.v.t n.v.t 65 65 65

Extra kosten beide locaties:
- Koffie/thee en koekje: € 2,50 per persoon per dagdeel
- Gebruik keukenapparatuur en kookmateriaal in inloophuis: € 15

Jij ervaren door Denkraam

bank od rechtop

Denkraam, een online magazine voor en door betrokkenen bij de GGZ in de regio Rijnmond, is een dagje op bezoek geweest in het JIJ-huis. Hier over is het volgende online artikel geschreven.

Nieuwsbrief JIJ huis maart 2018

Schermafbeelding 2014-10-01 om 10.35.40

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van maart 2018.

Vrijwilligster Randa Elabeidi in nieuw tv-programma

randa-1

Vanaf 9 april 2018 is Randa Elabeidi elke maandag met haar gezin te zien in het programma De Opvoeders om 22:10 uur op NPO 1. Randa en haar man geven een kijkje in hun gezin met drie dochters. Het programma geeft inzicht in verschillende opvoedmethodes en laat situaties uit het dagelijks leven zien.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >