Stichting JIJ bij Last Man Standing 22 juni

Een aantal inloopbegeleiders van Stichting JIJ hebben zich onlangs ingeschreven voor het evenement “Last Man Standing” van stichting MIND. Misschien kennen jullie deze stichting al? Maar zo niet: zij zetten zich in voor het bespreekbaar maken van psychische problemen en geven hier onder andere lessen over op middelbare scholen.

Last Man Standing vindt plaats op zaterdag 22 juni en het idee is zo lang mogelijk (max 6 uur) op een paal in het water te blijven staan en hiermee geld op te halen. Omdat we een team hebben gemaakt vanuit Stichting JIJ, zal de helft van dit opgehaalde geld naar MIND gaan en de andere helft naar ons zelf.

We zijn nu met 4 personen, maar het zou natuurlijk super zijn daar met een zo groot mogelijk JIJ team te staan straks! Mocht je het leuk/interessant vinden, ik heb een aantal opties waarmee je ons kunt helpen hier onder opgeschreven:

Wil je mee doen?
Er zijn nog een aantal palen beschikbaar, dus mocht je dit willen dat adviseer ik wel je snel in te schrijven. Je kunt jezelf gemakkelijk toevoegen aan ons team door deze link te gebruiken en op “ik wil in dit team: te klikken. Het inschrijfgeld is €25 euro maar dit wordt meteen omgezet in je eerste donatie en komt dus voor de helft al weer terug bij JIJ. Bovendien mag je dit inschrijfgeld declareren!

Wil je ons sponsoren?
Meedoen hoeft natuurlijk niet, maar mocht je willen: je kunt aan het hele team doneren via deze link. Wil je de teampagina delen? Zo kun je ons helpen zo veel mogelijk geld op te halen! Dit kan door deze link te gebruiken:

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .