JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Voor wie is het JIJ-huis?
Iedereen van 16 jaar en ouder met een eetprobleem kan lid worden van het JIJ-huis. Ook als je al hersteld bent, maar nog wil werken aan zelfontwikkeling ben je meer dan welkom!

Waar vind ik het JIJ-huis?
Het JIJ-huis is te vinden in de leuke wijk Rotterdam-Kralingen, vlakbij metrostation Voorschoterlaan. Het JIJ-huis ligt op steenworp afstand van het Kralingse Bos, de Kralingse Plas en ons informatie- en adviespunt en is uitstekend bereikbaar met het openbaar vervoer. Vanwege de privacy geven wij het exacte adres alleen aan onze leden.

Wat zijn de openingstijden van het JIJ-huis?

Het JIJ-huis is open voor inloop op:

• Maandag van 13.30 tot 17.00 en kookactiviteit van 17.00 tot 19.00 uur
  • Woensdag van 13.30 tot 17.00 en kookactiviteit van 17.00 tot 19.00 uur
  • Donderdag van 13.00 tot 21.00 en kooractiviteit van 17.00 tot 19.00 uur
  • Iedere derde zaterdag van de maand In maart zal dit van 13.30 tot 16.00 uur zijn. Is er iets dat je zou willen doen op zaterdag, laat het ons weten!

Vraag de meest actuele openingstijden voor de zekerheid nog even na, want mogelijk kan in de toekomst uitbreiding van de openingstijden (ook in het weekend) plaats vinden. Via de nieuwsbrief voor leden blijf je altijd op de hoogte van de meest actuele openingstijden en geplande activiteiten.

Wanneer vindt de kookactiviteit plaats? Met andere woorden: wanneer kan ik ’s avonds mee-eten?
De kookactiviteit is op dit moment op maandag-, woensdag- en donderdagavond. Vooraf aanmelden is verplicht i.v.m. de tijdige inkoop van ingrediënten voor de maaltijd. Van tevoren is bekend wat er op het menu staat. Via de nieuwsbrief voor leden blijf je op de hoogte van de meest actuele informatie over de dagen waarop de kookactiviteiten plaats vinden.

Wat is er te doen in het JIJ-huis?
Kijk hiervoor op de pagina lidmaatschap JIJ-huis.

Hoe kan ik lid worden van het JIJ-huis en wat kost een lidmaatschap?
Wij willen dat het JIJ-huis voor iedereen toegankelijk is en daarom zijn de kosten van een lidmaatschap relatief laag. Mocht je om bepaalde redenen het lidmaatschap niet kunnen betalen, dan mag je een betalingsregeling aanvragen en in overleg met jou bekijken we dan wat voor jou passend is.  Om te zien wat een lidmaatschap kost kijk op de pagina startdata, tarieven en voorwaarden. Je kunt je aanmelden via ons algemene e-mailadres : info@stichting-jij.nl. Je wordt dan uitgenodigd voor een vrijblijvend kennismakingsgesprek om te zien of het lidmaatschap van het JIJ-huis bij jou past. In dit gesprek geven we ook de locatie van het JIJ-huis door.

Jij ervaren door Denkraam

bank od rechtop

Denkraam, een online magazine voor en door betrokkenen bij de GGZ in de regio Rijnmond, is een dagje op bezoek geweest in het JIJ-huis. Hier over is het volgende online artikel geschreven.

Nieuwsbrief JIJ huis maart 2018

Schermafbeelding 2014-10-01 om 10.35.40

Lees alles over de komende activiteiten in het JIJ-huis in de nieuwsbrief van maart 2018.

Vrijwilligster Randa Elabeidi in nieuw tv-programma

randa-1

Vanaf 9 april 2018 is Randa Elabeidi elke maandag met haar gezin te zien in het programma De Opvoeders om 22:10 uur op NPO 1. Randa en haar man geven een kijkje in hun gezin met drie dochters. Het programma geeft inzicht in verschillende opvoedmethodes en laat situaties uit het dagelijks leven zien.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >