JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Lidmaatschap JIJ-huis

Uit eigen ervaring weten we hoe fijn het is om mensen te ontmoeten die weten waar je het over hebt en daarom zonder oordeel kunnen luisteren en praten. In ons JIJ-huis kun je anderen ontmoeten en je ervaringen met elkaar delen. Daarnaast is er altijd een ervaringsdeskundige aanwezig.
Het lidmaatschap (vanaf 16 jaar) op het JIJ-huis geeft jou tijdens openingstijden toegang tot het JIJ-huis. Je kunt er onder andere:

• Kosteloos deelnemen aan de instroomgroep
  • Kosteloos meedoen aan activiteiten zoals yoga en creatieve workshops (zie activiteitenkalender)
  • Kosteloos deelnemen aan trainingen;
  • Lezingen volgen;
  • Je terugtrekken in de studieruimte of stilteruimte (ontspanningsruimte);
  • Anderen met eetproblemen ontmoeten;
  • Praten met ervaringsdeskundigen;
  • Gratis internetten, gamen en tv kijken;
  • (Vrijblijvend) een gratis massage in de ontspanningsruimte van het JIJ-huis krijgen door een massagetherapeute en ervaringsdeskundige Manon Jansen. Zij is vrijwilligster. Meer over Manon en haar praktijk tref je aan op haar website: www.manonjansen.nl ;
  • Eén kosteloos consult met een voedingsdeskundige.
    Je kunt je hiervoor aanmelden via info@stichting-jij.nl.

Deelname is vanaf 16 jaar en je mag aan alles meedoen, maar niks is verplicht. Ook als je op zoek bent naar rust (en bijvoorbeeld niet mee wenst te doen met activiteiten) is het JIJ-huis er voor jou. Kortom, het JIJ-huis biedt verschillende mogelijkheden om een fijne dagbesteding te realiseren. Het is helemaal aan jou!

Wat zijn de kosten van een lidmaatschap?
Voor slechts €75 per halfjaar kun je gebruikmaken van alle faciliteiten in het JIJ-huis en deelnemen aan alle door ons georganiseerde activiteiten.
Wanneer je deelneemt aan de groepsbegeleiding of individuele begeleiding krijgt kost een lidmaatschap €50 per zes maanden. Je kunt deze informatie ook terugvinden op ons overzicht van de tarieven.
Neem gerust contact met ons op of stuur een e-mail naar info@stichting-jij.nl.