JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Activiteiten en workshops

Iedere maand staan in het JIJ-huis verschillende workshops en activiteiten op het programma voor leden van het JIJ-huis. De workshops worden gegeven door vrijwilligers die zelf met een eetprobleem geworsteld hebben en vanuit die ervaring werken, zodat er aansluiting is met de problemen van leden. Verder worden er extern mensen aangetrokken die iets bijzonders te brengen hebben of onderzoeken hebben gedaan die we graag met de leden delen.

Er worden thema avonden gegeven waar zelf een onderwerp ingebracht kan worden en er worden o.a workshops over lichaamsbeeld, zelfvertrouwen en motivatie gegeven. Daarnaast zijn er iedere week diverse creatieve activiteiten, kijken we naar een film, doen we spelletjes of een puzzel. Ook wordt er regelmatig yoga aangeboden en er is altijd ruimte voor leden om zelf met een idee te komen voor een workshop, en deze met behulp van ons te organiseren, onder de noemer ‘Wat wil JIJ?’. Of gewoon even helemaal niets. Lekker op de bank, onder een dekentje, met een kop thee.

Nieuws Stichting JIJ

Code Rood

detail

Vandaag zijn in verband met code rood een aantal activiteiten afgelast.

Het gaat om; Het spreekuur vanavond, de inloop van het JIJ-huis en de voor vanavond geplande groepen.

Blijf lekker warm thuis, en voor vragen zijn wij per mail natuurlijk bereikbaar.

Code Rood

detail

Vandaag zijn in verband met code rood een aantal activiteiten afgelast.

Nieuwsbrief december

OD JIJ

De nieuwsbrief van december kan je hier downloaden.

Steun Stichting JIJ Word ook donateur, klik hier >