JIJ-er Jaap in WEET Magazine

In de nieuwste editie van het WEET Magazine is wederom ruimte voor Stichting JIJ en ons project rondom jongens en mannen met een eetstoornis. In het artikel (geschreven door JIJ-er Maaike van Mol) lees je Jaap zijn ervaringsverhaal. Ook beschrijft hij hoe hij als man de hulpverlening ervaart en in het verleden heeft ervaren. Het mannen en jongens project van Stichting JIJ komt ook eventjes naar voren.

Bedankt voor je openheid en deze mooie bijdrage, Jaap! Hierdoor zijn we weer een stapje verder in het bespreekbaar maken van eetproblematiek onder mannen.

Het volledige artikel kan je hier teruglezen.

Ben JIJ een jongen of man met een eetstoornis en heb je behoefte aan lotgenotencontact? Schrijf je dan in voor de besloten Facebookgroep JIJ-Jongens (meer info via AnorexiaJongens) waarin je meer leest over eetproblematiek en kunt praten met lotgenoten. Ook kan je vanaf januari elke 2e woensdag van de maand chatten met een ervaringsdeskundige man op onze website.

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten. Dit doen wij in een veilige, kleinschalige en privacy gewaarborgde omgeving.