Instroomgroep

Sta je op de wachtlijst voor hulp?
Zoek dan tijdelijke steun in de instroomgroep voor mensen met een eetstoornis van Stichting JIJ.

Per direct bestaat er bij Stichting JIJ de mogelijkheid om te starten in een instroomgroep. De instroomgroep is onder andere bedoeld voor mensen met een eetstoornis die elders binnen de reguliere zorgverlening op de wachtlijst staan of in afwachting zijn een plekje in de startgroepvan Stichting JIJ. De instroomgroep wordt begeleid door 2 ervaringsdeskundigen.

Het is een doorlopende open groep, waarin mensen met een (beginnende) eetstoornis samen met groepsgenoten en begeleiders open en zonder schaamte leren praten over hun (eet-)probleem en alvast ervaren hoe het is om elkaar in groepsverband te steunen.

Wanneer?

• 1x per 14 dagen op maandag van 19.30 tot 21.30 uur.
  • Tussentijdse instroom is mogelijk. Het is een open groep en wordt doorlopend het hele jaar georganiseerd.
  • De eigen bijdrage is 5 euro per bijeenkomst (inclusief koffie/thee en materialen). Er geldt een minimale afname van 3x (15 euro).
  • Mocht je niet in staat zijn de eigen bijdrage te betalen, schroom dan niet om contact op te nemen. We kijken dan wat we voor je kunnen doen en of je in aanmerking komt voor een betalingsregeling.

Wil je je aanmelden? Neem dan contact op via info@stichting-jij.nl en dan plannen we een kennismakingsgesprek in.

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .