Informatie-, advies- en steunpunt voor professionals

Krijgt u als professional in uw praktijk te maken met iemand die (vermoedelijk) kampt met een eetprobleem of eetstoornis en heeft u behoefte aan tips of advies over hoe u hiermee om kunt gaan? Bij ons Informatie-, Advies- en Steunpunt (IAS-punt) helpen wij u graag. U wordt altijd te woord gestaan door een ervaringsdeskundige. Tijdens inloopspreekuren of op afspraak kunt u gratis en anoniem bij ons terecht. Ook helpen we u per e-mail of telefoon. Wij geven geen informatie door zonder uw toestemming.

Open inloop spreekuur
Op onze locatie Oostzeedijk Beneden 11 in Rotterdam ben je van harte welkom. Zonder (of met) afspraak kun je gratis langskomen tijdens ons open inloopspreekuur. Mocht je de voorkeur geven aan contact met een mannelijke ervaringsdeskundige, dan horen wij dit graag zodat wij hier rekening mee houden.

• Elke laatste donderdagavond van de maand van 19.30 uur – 20.30 uur.

Bezoek op afspraak
Ook buiten ons inloopspreekuur kunt u op afspraak langskomen op onze locatie. Voor het maken van een afspraak verwijzen we u graag door naar onze contactpagina.

Telefonisch spreekuur
Vindt u het fijner om te bellen? Dan staan onze vrijwilligers Simone (ervaringsdeskundige) en Joke (ervaringsdeskundige naaste) u graag telefonisch te woord via: 010-7370847.

• Elke dinsdag van 19.00 – 20.00 uur: Simone
  • Elke woensdag van 19.00 – 20.00 uur: Simone
  • Elke 2e donderdag in de maand van 9.00 – 10.00 uur: Joke. Let op: wegens omstandigheden is dit spreekuur tijdelijk niet beschikbaar. Wij verwijzen graag naar de andere opties.
  • Elke vrijdag van 19.00 – 20.00 uur: Simone

Chat op de website
Wilt u graag (anoniem) met iemand praten? Dan kunt u gebruik maken van de chat! Om gebruik te maken van de chat kunt u op onderstaande momenten klikken op de ‘chat knop‘ rechts op deze pagina.

• Elke 1e en 4e dinsdag in de maand van 20.00 – 21.00 uur: Jaap & Simone
  • Elke 2e en 3e dinsdag in de maand van 20.00 – 21.00 uur: Simone
  • Elke zaterdag van 17.00 – 18.00 uur: Simone
  • Elke zondag van 19.00 – 21.00 uur: Danique

Ook is Shannon Blezer (bekend van het boek mijneetstoornisenik) regelmatig te gast bij onze chat. Zie voor de actuele data onze social media kanalen (zie links in beeld) en ons nieuwsoverzicht

E-mail contact
Ook zijn we natuurlijk altijd per mail bereikbaar voor uw vragen en voor het maken van een afspraak via info@stichting-jij.nl. We streven ernaar binnen 1 week (uiterlijk 2 weken) op uw bericht te reageren. Het is mogelijk dat dit bericht in uw spambox terecht komt. Wilt u deze voor de zekerheid even controleren?

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten.