Individuele begeleiding voor naasten

Wij bieden voor naasten ervaringsdeskundige ondersteuning aan op individueel niveau. Ons aanbod bestaat uit twee varianten.

Individuele begeleiding
U kunt kiezen voor individuele begeleiding door een ervaringsdeskundige die zelf iemand uit de familie, een vriend(in) of partner met een eetprobleem of –stoornis heeft (gehad). De wijze van begeleiding varieert. Hoe vaak en wanneer er een contactmoment is, spreekt u af met uw ervaringsdeskundige begeleider. De begeleiding is geen vervanging van professionele hulpverlening of therapie. De begeleiding is bedoeld om u als naaste steun en advies te bieden vanuit onze ervaring.

Gezamenlijke begeleiding
Wilt u graag gezamenlijke begeleiding (dus met degene die een eetprobleem – of stoornis heeft), dan kan dat ook. In overleg met elkaar bekijken we dan hoe we dat het beste vorm kunnen geven.

Op onze pagina praktische informatie kunt u meer informatie vinden over beschikbaarheid, tarieven, de locatie en de wijze van aanmelding.

Wij bieden mensen met een eetprobleem of eetstoornis -vanuit onze eigen ervaring- hulp en ondersteuning. Wij doen dit in een kleinschalige, veilige en privacy gewaarborgde omgeving .