Individuele begeleiding voor naasten

Wij bieden voor naasten ervaringsdeskundige ondersteuning aan op individueel niveau. Ons aanbod bestaat uit twee varianten:

Individuele begeleiding voor naasten
U kunt kiezen voor individuele begeleiding door een ervaringsdeskundige die zelf iemand uit de familie, een vriend(in) of partner met een eetprobleem of –stoornis heeft (gehad). De wijze van begeleiding varieert. Hoe vaak en wanneer er een contactmoment is, spreekt u af met uw ervaringsdeskundige begeleider. De begeleiding is geen vervanging van professionele hulpverlening of therapie. De begeleiding is bedoeld om u als naaste steun en advies te bieden vanuit onze ervaring.

Inschrijven voor individuele begeleiding voor naasten?

• Door wie: de begeleiding wordt gegeven door een getrainde ervaringsdeskundige naaste.
  • Voor wie: voor deelname hanteren we een leeftijd vanaf 18 jaar.
  • Frequentie: Tijdstip en frequentie zijn in overleg te bepalen.
  • Kosten: Eigen bijdrage is 15,00 euro per bijeenkomst. De minimale afname is 5 keer (totaal 75,00 euro). Mocht je niet in staat zijn deze bijdrage te betalen, dan kunnen we kijken wat we voor je kunnen doen en kom je wellicht in aanmerking voor een betalingsregeling. Schroom niet om hiervoor contact met ons op te nemen.

Eerst vindt een vrijblijvend en kosteloos kennismakingsgesprek plaats. Aanmelden hiervoor kan via: info@stichting-jij.nl

Gezamenlijke begeleiding
Wilt u graag gezamenlijke begeleiding (dus samen met degene die een eetprobleem – of stoornis heeft), dan kan dat ook. In overleg met elkaar bekijken we dan hoe we dat het beste vorm kunnen geven. Indien u hier interesse in heeft, kunt u een mail sturen naar info@stichting-jij.nl.

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten. Dit doen wij in een veilige, kleinschalige en privacy gewaarborgde omgeving.