COVID-19

We leven in een vreemde tijd waarbij ook Stichting JIJ genoodzaakt is maatregelen te nemen t.a.v. de indamming van het corona virus. Zo heeft op advies van het RIVM ons bestuur besloten het JIJ-huis ten minste t/m 6 april te sluiten waardoor er geen inloop, activiteiten en (groeps)begeleiding plaatsvinden.

Wel bieden we aan onze cliënten de mogelijkheid via online communicatie met onze ervaringsdeskundigen in contact te komen. Onze chat en telefonische bereikbaarheid zijn uitgebreid en via nieuwsbrieven en social media houden we iedereen op de hoogte en geven we tips en advies over hoe om te gaan met deze ‘nieuwe’ situatie. Ook kijken we de komende tijd intern naar meer en nieuwe manieren om, op afstand, van betekenis te kunnen blijven voor onze cliënten en de doelgroep. Vooral in deze tijd merken we grote behoefte aan steun en advies en hier geven wij graag gehoor aan.

Voordat ons land in deze situatie terecht kwam, vonden er binnen Stichting JIJ ook ontwikkelingen en activiteiten plaats die we toch graag delen. Als een kleine afleiding tussendoor. Het belangrijkste is de adviezen van het RIVM op te volgen en goed voor jezelf en elkaar te zorgen. Meer informatie, vragen en/of tips? Mail dan naar: info@stichting-jij.nl.

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten. Dit doen wij in een veilige, kleinschalige en privacy gewaarborgde omgeving.