Contactgroep voor naasten

Werking van de Contactgroep Naasten
Maandelijks komt de contactgroep voor naasten bij elkaar in ons informatie- en adviespunt in Rotterdam-Kralingen onder begeleiding van iemand die zelf als naaste ervaringsdeskundig is, samen met iemand die zelf een eetstoornis heeft gehad. In de contactgroep kun je ervaringen uitwisselen, vragen stellen en desgewenst advies krijgen. Het is een open groep, dus elke maand kunnen er een nieuwe deelnemers instromen (mits er plek is). Aan de deelnemers wordt een eigen bijdrage gevraagd.

Inschrijven voor de Contactgroep Naasten?

• Door wie: de contactgroep wordt begeleid door een moeder en ervaringsdeskundige.
  • Voor wie: voor iedereen vanaf 18 jaar met iemand in zijn/haar omgeving die kampt met een eetstoornis.
  • Duur: het gehele jaar. Tussentijds instromen is mogelijk.
  • Frequentie: elke eerste woensdag van de maand van 19.30 uur tot 21.30 uur.
  • Kosten: eigen bijdrage is 7,50 euro per bijeenkomst. Minimale afname 5 x gedurende een half jaar (totaal 37,50 euro). Verlenging is mogelijk. Mocht je niet in staat zijn de eigen bijdrage te betalen, schroom dan niet contact op te nemen. Dan kijken we wat we voor je kunnen betekenen en of je in aanmerking komt voor een betalingsregeling.

Er vindt altijd eerst een vrijblijvend en kosteloos kennismakingsgesprek plaats. U kunt u hiervoor aanmelden via info@stichting-jij.nl.

Ervaringsverhalen

• Lees hier een ervaringsverhaal van een moeder
  • Lees hier een ervaringsverhaal van een naaste uit de contactgroep
  • Lees meer ervaringsverhalen van naasten op de website Naasten in Kracht.

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten. Dit doen wij in een veilige, kleinschalige en privacy gewaarborgde omgeving.