10 jaar Stichting JIJ!

Stichting JIJ blies op 5 maart officieel 10 kaarsjes uit! Onder het genot van koffie/thee en taart stonden we gezamenlijk even stil bij dit moment. In de ochtend en middag hebben we met onze cliënten en vrijwilligers terug- en vooruitgekeken en in de avond hebben we ons bestuur in het zonnetje gezet. Als kers op de spreekwoordelijke taart hebben we een zelfgemaakt ‘lustrumbeeld’ mogen overhandigen aan Saskia en Simone, de oprichters van Stichting JIJ. Zonder hen geen Stichting JIJ! Daarom hadden we Thea Jitta (dierbare vriendin én beeldhouwster) gevraagd een speciaal beeld te maken waarbij ‘verbinding’ centraal staat. Het prachtige beeld heeft inmiddels een mooi plekje in de woonkamer van het JIJ-huis gekregen. Ook onze cliënten hebben in de middag een zelfgemaakte lustrumslinger gemaakt die we vanzelfsprekend het hele jaar laten hangen.

We kunnen terugkijken op een fijne verjaardag en hopen jullie allemaal 18 september te zien tijdens ons Lustrumevenement te Weelde. Een uitnodiging ontvangen jullie binnenkort! Bedankt iedereen voor de felicitaties en lieve berichtjes.

Wij bieden laagdrempelige, ervaringsdeskundige hulp aan mensen met een eetprobleem of eetstoornis en hun naasten. Dit doen wij in een veilige, kleinschalige en privacy gewaarborgde omgeving.