Human Concern

"Ik ervaar de samenwerking met Stichting JIJ als warm en doeltreffend. De communicatie verloopt altijd prettig, snel en efficiënt. De focus ligt op "SAMENwerken"; ze denken altijd met ons mee, ze luisteren naar onze wensen en handelen oplossingsgericht".

Babette Edelman van Stichting Human Concern

Stichting JIJ is opgericht op 5 maart 2010 en is met twee locaties gevestigd in Rotterdam-Kralingen. Stichting JIJ biedt met circa 50 herstelde ervaringsdeskundige vrijwilligers, een laagdrempelig, cliëntgericht aanbod voor mensen met eetproblematiek in Zuid-Holland. Ook biedt Stichting JIJ een uitgebreid aanbod voor naasten

Stichting JIJ biedt jaarlijks aan zo’n 900 cliënten in de leeftijd van 12 tot 70 jaar informatie, advies en kortdurende ondersteuning en biedt op jaarbasis aan ruim 100 cliënten laagdrempelige begeleiding en ondersteuning op maat.

Stichting JIJ werkt samen met diverse organisaties uit de reguliere gezondheidszorg. Echter staat daarbij de privacy van onze cliënten en onze onafhankelijkheid altijd voorop; alleen met instemming van onze cliënten kan eventuele doorverwijzing plaatsvinden en daarbij wordt een neutraal, onafhankelijk advies gegeven. Hier kun je meer lezen over Stichting JIJ als organisatie.