JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

Voorlichting

Hoe meer mensen wij op de hoogte kunnen brengen van onze kennis en ervaring, hoe beter. Door het geven van voorlichting willen we graag meer begrip bijbrengen. Bij diegenen die zelf een eetprobleem of -stoornis hebben, maar ook bij mensen die iemand kennen met een eetstoornis. Zo geven wij voorlichtingsavonden voor naasten en bieden we externe spreekuren (pilotvorm). Uiteraard geven we ook graag voorlichting tijdens onze spreekuren op het informatie en adviescentrum.

Voor de voorlichtingslessen op scholen, verwijzen wij graag door naar www.buropuur.nl. Zie ook hier de nieuwsbrief van Buro Puur.

Wilt u meer weten over de mogelijkheden van voorlichtingen die wij geven of het vertellen van ervaringsverhalen? Neem dan contact met ons op via info@stichting-jij.nl of de contactpagina. U kunt ons ook telefonisch bereiken op nr 010-7370794.