JIJ voor mij

"Ik dacht aan het begin niet veel overeen te hebben met de andere meiden, maar na verloop van tijd bleek ik juist heel veel overeenkomsten (situatie, gedrag, opvattingen) met iedereen in de groep te hebben. En omdat we die overeenkomsten hadden, voelde ik me sneller gehoord en begrepen."

Een groepsdeelnemer

De instroomgroep

De instroomgroep is bedoeld voor mensen die zich hebben aangemeld voor een van onze zelfhulpgroepen, maar nog moeten wachten tot de groepen van start gaan c.q. tot er plek is om in te stromen. Hier vind je een vertrouwde plek waar je met groepsgenoten en begeleiders open en zonder schaamte kunt leren praten over je eetprobleem en alvast kunt ervaren hoe het is om elkaar in groepsverband te steunen. Het doel is om gemotiveerd te blijven om straks in een van onze zelfhulpgroepen stappen richting herstel te gaan zetten. De instroomgroep functioneert als overbruggingsmogelijkheid totdat je in de reguliere groepen echt aan de slag kunt gaan.
Deelnemen aan de groep kan vanaf 18 jaar.

Praktische informatie: bekijk hiervoor onze startdata en tarieven pagina. De instroomgroep kost €25,-, c.q is gratis bij een lidmaatschap op het JIJ-huis.

Schrijf je nu in
Wil je meer weten over de groep, je aanmelden of heb je vragen? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op via info@stichting-jij.nl. Graag onder vermelding van 'Instroom-groep'. Wij bellen of mailen je dan zo snel mogelijk terug.