Activiteitenkalender

Durf jij op een rustige en veilige manier te kijken naar je toekomstdroom?

Aan de hand van een collage maak je deze toekomstdroom voor jezelf duidelijk.

Er is alle ruimte om te bespreken welke gevoelens en gedachten hierbij komen kijken, zoals spanning, verlangen, verdriet, enthousiasme, angst, etc. Wat en of je dit wilt bespreken is helemaal aan jou.

Ik hoop je te ontmoeten!

Vanaf 19.30, schrijf je in via locatiejijhuis@stichting-jij.nl

Vandaag gaan we vanaf 13.30 samen wandelen.

Wil je mee wandelen? Geef je op via locatiejijhuis@stichting-jij.nl

JIJ krijgt als lid van het JIJ huis de mogelijkheid om zelf iets te organiseren! Zou je graag een keer iets delen met andere leden, een film, verhaal, liedje of ervaring, een wandeling maken of een grappig spel spelen? Meer te weten komen over een bepaald onderwerp, samen een hamsterkooi bouwen? Of weet je niet goed wat, maar zou je wel ‘iets’ willen proberen, alleen of samen met iemand anders?

Kom op maandagavond naar het JIJ-huis voor een brainstorm. Dan maken we een plan voor de donderdag erop om je idee tot uitvoering te brengen. En het mooiste is…het mag mislukken, of helemaal anders uitpakken dan je dacht. Wil je zelf (nog) niks organiseren, maar je wel al opgeven voor de activiteit op donderdag? Dat kan natuurlijk ook, laat je verrassen! Door: jullie, met hulp van de inloopbegeleiders

Wanneer: Maandag 27 maart februari & donderdag 30 maart om 19:00

Vanaf 19.00

Meld je aan via locatiejijhuis@stichting-jij.nl